کشف 369 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در کشور

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی ناجا از کشف 369 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در طرح عملیاتی سه روزه کنترل پارکینگ ها در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۶۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف 369 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در کشور

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری تشریح این خبر اظهار کرد: طرح عملیاتی سه روزه کنترل پارکینگ‌ها در کشور در راستای اجرای فرامین و تدابیر ابلاغی در خصوص تعیین تکلیف وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌ها و با استفاده از توان عملیاتی پلیس آگاهی استان‌های هدف در بهمن ماه سال جاری به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: از مجموع 369 فقره کشف صورت گرفته، 210 دستگاه مربوط به کشف انواع خودرو و تعداد 159 دستگاه مربوط به کشف انواع موتورسیکلت بوده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به هدف گذاری پلیس آگاهی ناجا برای تشدید مبارزه با سرقت وسایل نقلیه گفت: در طول مدت اجرای طرح، 37 دستگاه خودرو که دارای دستور توقیف بوده شناسایی، کشف و تحویل مراجع قضائی شده است.

وی تصریح کرد: افزایش تعداد پارکینگ‌های عمومی و خصوصی، بر هم زدن بازارهای مالخری، ارتقای فرهنگ پرهیز از خریداری اموال دسته دوم مشکوک و توجه به حفظ و نگهداری صحیح وسایل نقلیه در کاهش سرقت موثر خواهد بود.

سردار قنبری در پایان از هموطنان خواست توصیه های پلیسی و توجه به نکات ایمنی در استفاده اصولی از وسایل نقلیه را مورد توجه قرار داده و با ارائه به موقع اخبار و اطلاعات مربوط به فعالیت مجرمانه سارقان به مرکز فوریت های پلیسی 110، کارآگاهان پلیس آگاهی را در شناسایی و دستگیری مجرمان یاری دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار