اعضای علاقمند کانون لقمان کاشمر در نماز جمعه این هفته شهرستان حضور پیدا کردند

کاشمر(پانا)- همزمان با دومین روز از هفته کانونهای فرهنگی وتربیتی با نام کانون جهش تولید؛ ترویج فرهنگ انتظار ومهدویت ، تربیت نسل مهدوی؛ تعدادی از اعضای کانون لقمان همراه با خانواده خود در نماز جمعه حضور پیدا کردند.

کد مطلب: ۱۱۶۴۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
اعضای  علاقمند کانون لقمان کاشمر در نماز جمعه این هفته شهرستان حضور پیدا کردند

سید کاظم درافشان طباطبایی امام جمعه کاشمر در خطبه اول با بیان فضائلی از ماه رجب وحضرت علی علیه السلام گفت: امیدواریم همانطور که یک روز پیامبر اکرم به همراه حضرت علی علیه السلام بت های خانه کعبه را سرنگون کرده و شکستند بت هفت رنگ این زمان نیز که امریکای جهانخوار است نیز به بزودی توسط خلف ان حضرت سرنگون و نابود شود.

خطیب جمعه در خطبه دوم از ماه رجب به عنوان‌ فرصت نام برده و گفت: در واقع این ها همه مهلتی است که قبل از رفتن به جهان آخرت به ما داده شده است.
وی با بیان اینکه بعضی اوقات انسان پیام هایی را از عالم غیب دریافت می کند که او را تشویق به انجام کار نیک می کند، گفت: انسان در هر درجه ای که باشد حسرت می خورد؛ حسرت روزها و فرصت هایی که از دست داده و می شود و او می توانست آن گذشته را با نماز و روزه کمک به ایتام و نیازمندان و کارهای خیر بگذرانند.
وی ضمن قرائت قسمتی از سخنان مقام رهبری در خصوص برجام گفت: ما دیگر فریب وعده و وعید را نخورده و خواهان عمل به حرفها هستیم و طرف مقابل باید صداقت خود را نشان دهند.
طباطبایی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری درباره انتخابات نیزگفت: نگاه به خارج از کشور و امید بستن به بیگانگان کار درستی نیست و مردم باید کسی را انتخاب کنند که مکتبی بوده و به نیرو وتوان داخل ایران اعتقاد داشته باشد.
وی افزود: امروز ما نیاز به کسانی داریم که فقط به خدا اتکا داشته باشند وخداوند هر که را بخواهد به نور حق هدایت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار