افتتاح کارگاه خیاطی هنرستان حضرت زینب(س) شهرقهستان

بیرجند(پانا)- با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان در آموزشگاه حضرت فاطمه (س) قهستان کارگاه خیاطی هنرستان حضرت زینب(س) افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح کارگاه خیاطی هنرستان حضرت زینب(س) شهرقهستان

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان در مراسم افتتاح این کارگاه اظهار کرد: ایجاد کارگاه های مجهز در مدارس می تواند زمینه ساز شکوفایی، توانمند سازی و ایجاد فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان و دانش آموزان کارآفرین باشد.
وی با بیان اینکه خروجی هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای باید هنرجویانی کاربلد و ماهر باشند گفت: همانطور که باید آموزش و ارائه دانش علمی از سطح بالایی برخوردار باشد، دانش عملی نیز باید از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد که یکی از زمینه های تحقق این موضوع برخورداری مدارس از کارگاه و تجهیزات مناسب است.
مقیمی خاطر نشان کرد: با افتتاح این کارگاه سالانه 80 دانش آموز رشته خیاطی در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم از آموزش های کارگاهی با امکانات بروز بهره مند خواهند شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تشکر از همکاری خیرین در خرید تجهیزات این کارگاه تصریح کرد: تجهیزات ارسالی در حدود 900 میلیون ریال برآورد شده است که با همکاری موسسه پویا و توسط سفارت استرالیا تهیه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار