در نشست مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:

ضرورت اسکان اضطراری مردم زلزله زده شهر سی سخت

هم اکنون شرایط جوی استان کهگیلویه و بویراحمد ناپایدار، بارش باران، برف و هوای سرد حاکم است

یاسوج (پانا) - بامداد روز پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد ضرورت اسکان اضطراری مردم در شهر سی سخت و روستاهای اطراف و توزیع چادر بین آنها در دستور کار قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۶۴۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اسکان اضطراری مردم زلزله زده شهر سی سخت

مدیر کل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با پانا درباره آخرین وضعیت منطقه زلزله زده شهر سی سخت اظهار کرد: نشست ستاد مدیریت بحران استان با حضور استاندار، معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور ، معاون توسعه مدیریت و منابع جمعیت هلال احمر کشور و جمعی از مدیران ارشد استانی و شهرستانی ساعت ۳ بامداد در فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد.

سید محمد تقوی افزود: هم‌اکنون تیم‌های امدادی، پزشکی، دستگاه های خدمات رسان در سطح شهر سی سخت و روستاهای اطراف مستقر و آماده خدمت به مردم هستند.

تقوی گفت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همان ساعات اولیه وقوع زلزله در شهر سی سخت دستور داد با تلاش دستگاه های خدمات رسان قطعی برق و آب شهر برطرف شود اما در برخی مناطق با قطعی گاز مواجه هستیم، که شرکت گاز در تلاش برای رفع سریع این مشکل است.
مدیر کل روابط عمومی استانداری افزود: استاندار دستگاههای خدمات رسان را ملزم کرد با تمام توان نیازهای ضروری را برطرف کرده و تا پایان بحران به صورت تمام وقت، معاون عملیات امداد و نجات جمعیت و بسیج همه امکانات پای کار باشند.
تقوی اظهار کرد: به دستور دبیر کل جمعیت و رییس جمعیت هلال احمر کشور فورا تیم واکنش سریع به استان اعزام شدند.
او افزود: هم اکنون ۴ استان همجوار برای کمک رسانی و امداد رسانی در آمادگی کامل به سرمی برند و در صورت نیاز و درخواست با تجهیزات کامل وارد استان می شوند.

تقوی اسکان اضطراری و رفع نیازمندی های مردم سی سخت از جمله چادر و پتو را با توجه به شرایط جوی ناپایدار استان بارش باران و برف و هوای سرد را از اولویت های اساسی خواند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار