اجرای بسته‌تحولی مدرسه، کانون، فرهنگی تربیتی محله در قیامدشت

شهرری(پانا)- جلسه اجرای طرح مدرسه کانون فرهنگی، تربیتی محله» شهر قیامدشت، با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری و جمعی از مسئولان شورای شهر قیامدشت با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل مدرسه و نهادهای محلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بسته‌تحولی مدرسه، کانون، فرهنگی تربیتی محله در قیامدشت

در این جلسه، رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری، در سخنانی اظهار کرد: طرح مدرسه کانون فرهنگی تربیتی محله از جمله طرح‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 1400-1399 است و در مدارس با محوریت و مدیریت انجمن اولیاء و مربیان، با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های متقابل مدرسه و نهادهای محلی اجرا خواهد شد.

او افزود: بر مبنای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مدرسه را به عنوان یکی از کانون‌های پیشرفت محلی، به ویژه در ابعاد فرهنگی، اجتماعی معرفی می‌کند و می‌بایست زمینه‌های لازم برای نقش‌آفرینی مدرسه به عنوان کانون کسب تجربیات تربیتی محله فراهم شود، جلسه کانون تربیتی محله در محله قیامدشت جهت شناسایی و رفع مشکلات تربیتی و فرهنگی تشکیل شد، و امیدواریم این جلسات کمک در جهت شناسایی پتانسیل‌های محله باشد.

در این جلسه، اعضاء شهرداری و شورای اسلامی، روسای ادارات، آب، برق و گاز، نیروی انتظامی، حوزه علمیه، بسیج و مسئول اداره تبلیغات اسلامی قیامدشت نیز حضور داشتند.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار