به همت مجمع خیرین مدرسه ساز و نوسازی مدارس لرستان صورت گرفت

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه روستای وره زرد شهرستان پلدختر

خرم آباد(پانا)- مدرسه ۳ کلاسه روستای وره زرد پلدختر با مشارکت بانک مسکن و سازمان نوسازی مدارس استان لرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۶۴۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه ۳ کلاسه روستای وره زرد شهرستان پلدختر

به گزارش روابط عمومی اداره کل سازمان نوسازی مدارس استان لرستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه پلدختر، صالحی مدیر امور شعب بانک مسکن غرب کشور، احمدی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن کشور، ایمانی رئیس تبلیغات روابط عمومی بانک مسکن کشور، دهداری زاده مدیر شعب بانک مسکن لرستان، رضاییان معاونت اجرایی و نظارت نوسازی مدارس استان، خرم آبادی معاونت مشارکتهای نوسازی مدارس، چاغروند نائب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان، سهرابی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان و تنی چند از مسولین استانی، مدرسه ۳ کلاسه روستای وره زرد شهرستان پلدختر افتتاح شد.

صالحی، مدیر امور شعب بانک مسکن غرب کشور با تبریک فرارسیدن ماه رجب ضمن گزارش مبسوطی در خصوص عملکرد بانک مسکن در حادثه سیل و میزان تسهیلات پرداختی این بانک به حادثه دیدگان، افزود: علاوه بر پرداخت تسهیلات برای ساخت و تعمیر منازل آسیب دیده از سیل در بحث کمک به ایجاد مشاغل خانگی روستایی هم اقدامات زیاد و اثربخشی توسط بانک مسکن در شهرستان پلدختر صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در بحث ساخت و ایجاد فضاهای آموزشی مناسب برای فرزندان ایران زمین، بانک مسکن با احساس وظیفه اجتماعی خود اقدام به ایجاد ۲۵ مدرسه در اقصی نقاط کشور کرده که از این میزان سهم استان لرستان ۳ مدرسه در شهرستانهای نورآباد، الیگودرز و پلدختر بوده است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه پلدختر نیز با تبریک فرارسیدن ماه رجب و میلاد حضرت علی (ع)، از همه کسانیکه به هر نحو در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت می کنند قدردانی و تشکر کرد و افزود: بانک مسکن بانکی پیشرو در امر خدمت رسانی به مردم است و سهم بسزایی در محرومیت زدایی داشته و دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ساخت مدرسه پایه گذار جایگاه والای علمی اکنون ایران اسلامی است به نحوی‌که ایران، هم اکنون در بین کشورهای اسلامی در جایگاه نخست علمی قرار دارد و در قاره آسیا پنجم و در جهان رتبه شانزدهم را از آن خود کرده است .

رضاییان، معاونت اجرایی و نظارت نوسازی مدارس لرستان در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام علی (ع) و فرا رسیدن ماه رجب، گزارش مبسوط و کاملی از مهمترین اقدامات پساسیل نوسازی مدارس در شهرستان پلدختر ارائه داد و افزود: پروژه ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم با تلاش های خستگی ناپذیر رضوی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز و خرم آبادی و مشارکت بانک مسکن محقق شده است.

وی ادامه داد: این واحد آموزشی به جای مدرسه تخریب شده از سیل روستای وره زرد در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۷۰ متر مربع و با زیر بنای آموزشی ۲۷۰ متر با صرف اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان ساخته شده است.

در پایان این مراسم ضمن اهدا کیف و نوشت افزار به دانش آموزان با اهدا لوح سپاس از مجریان ساخت این واحد آموزشی، به خصوص از بیژن احمدی، سرناظر ابنیه، ایوب عبدل نیا ناظر و علی اقبالی ناظر تاسیسات قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار