ورود فولادخراسان برای مشارکت درطرح های آموزش و پرورش فیروزه

فیروزه(پانا)- نخستین جلسه همکاری و مشارکت مجتمع فولاد خراسان با آموزش و پرورش شهرستان فیروزه کلید خورد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ورود فولادخراسان برای مشارکت درطرح های آموزش و پرورش فیروزه

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان فیروزه، در پی درخواست آموزش و پرورش این شهرستان مبنی بر مشارکت فولاد در طرح های آموزشی و تربیتی، به همت مدیر عامل، جلسه همکاری مجتمع فولاد در طرح های آموزشی و تربیتی این شهرستان در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه با اشاره به اهمیت نقش آموزش و تربیت در جامعه گفت: هر گونه توسعه در جامعه منوط به توجه امر آموزش و پرورش است و افراد تاثیر گذار از کانال آموزش و پرورش عبور می کنند.

ابراهیم حیدری افزود: مشارکت فولاد خراسان که به عنوان معین اقتصادی در نیشابور و فیروزه مطرح است، خواسته غیر قابل انکار مردم منطقه در فعالیتهای آموزشی و تربیتی است.

او گفت: در زمانی که اقتصاد مردم کم برخوردار فیروزه در سطح پایینی از جامعه قرار دارد مشارکت در امور تربیتی و آموزشی همراه با افزایش سطح فرهنگ، بسیاری از موانع و مشکلات پیش روی خانواده ها را مرتفع می کند.
همکاری برای احداث اردوگاه تفریحی در جوار سد بار، احداث نخستین هنرستان تربیت بدنی شرق کشور، کمک به ساخت مدارس جدید همگی با نام فولاد خراسان و تحویل اقلام و وسایل اسقاطی از مهمترین خواسته های مطرح شده آموزش و پرورش به نمایندگی از مردم منطقه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار