تجلیل از برگزیدگان استانی وکشوری جشنواره های علمی - پژوهشی منطقه17

تهران(پانا)-با حضور مسئول پژوهش سراهای شهر تهران، مراسم تجلیل از پژوهشگران برترجشنواره های علمی- پژوهشی منطقه۱۷ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان استانی وکشوری جشنواره های علمی - پژوهشی منطقه17

مراسم تجلیل از پژوهشگران برترجشنواره های علمی- پژوهشی با حضور مهدی نیکبخت؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، فرهاد لیثی؛ مسول پژوهش سراهای شهر تهران، سهراب مولایی؛ معاونت آموزشی منطقه و اعضای شورای معاونین در سالن شهیدان کربلایی برگزار شد.
در این مراسم مهدی نیکبخت، از اهتمام مدیران در امر پژوهش های دانش آموزی تقدیر کرد و کسب موفقیت های دانش آموزان را مرهون تلاشهای اولیاء، مدیران و دبیران مدارس دانستند و حفظ و تداوم این موفقیت ها را خواستار شدند.
لیثی در این مراسم از تلاشهای بی وقفه مدیران پژوهش سراهای شهر تهران جهت شرکت فعال دانش آموزان در جشنواره های کشوری تقدیر کردند و کسب رتبه اول شهر تهران دربین پژوهش سراهای کشور را حاصل تلاشهای همه پژوهش سراهای مناطق نوزده گانه دانستند درادامه این مراسم از ده مدیر فعال پژوهشی تقدیر کرد.
مولایی ضمن اعلام این خبر افزود: برای نیل به هدف فرهنگ پژوهش در مدارس، برنامه ریزی مناسب، همسویی مدیران، معلمان و اولیاء، بهره مندی از خرد جمعی و استفاده از ظرفیت های منطقه در فراهم کردن مشارکت وترغیب همه جانبه دانش آموزان به امر پژوهش ضروری است.
در این برنامه از دانش آموزان پژوهشگر و برتر استانی وکشوری همه مقاطع تحصیلی در محورهای مختلف، نانوفناوری، زیست فناوری، نجوم، ادبیات وعلوم انسانی، کدنویسی و دریا تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار