رییس ستاد عملیات حج ۹۱ مركز پزشكی حج؛

بی‌احتیاطی در استفاده از پله برقی در حج حادثه آفرید/ زائرین به ویژه خانم ها مراقب باشند

خبرگزاری پانا: رییس ستاد عملیات حج 91 مركز پزشكی حج با اشاره به بستری چندین بیمار در بیمارستان های مركز پزشكی حج و بیمارستان های عربستان بر اثر شكستگی بدنبال زمین خوردن و استفاده از پله برقی، خواستار توجه ورعایت احتیاط زائرین به ویژه خانم ها در هنگام استفاده از پله برقی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ولید دنده بر با بیان اینکه خانم های زائر مواظب گیر کردن چادرها و لباس خود در هنگام استفاده از پله برقی در مناسک حج باشند، اظهار داشت: شكستگی ها موجب می شود كه زائرین برای انجام اعمال خود دچار مشكلات شوند و حتی برخی مشكلات تا ماه ها و سال ها در ایران برای زائر ادامه خواهد داشت و حتی در سالیان گذشته برخی شكستگی ها موجب بازگشت زائر به ایران قبل از موسم شد.

وی همچنین به پزشكان و مدیران كاروان توصیه كرد كه نحوه صحیح استفاده از توالت فرنگی را به برخی زائرین بیاموزند وبه زائرین به ویژه کهنسال توصیه كرد: در تراكم جمعیت مواظب خود باشند و حتی الامكان از حضور در مكانهای پر تراكم خودداری كنند

وی بیان داشت: زائرین محترم برای جلوگیری از سر خوردن در حمام و یا راهروهای هتل از دم پایی غیر ابری و عاج دار استفاده كنند. از دستگیره های موجود در حمام جهت راه رفتن و بلند شدن و خارج شدن از وان استفاده نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار