عنبیه شما می‌تواند حاوی اطلاعاتی مهم درباره بدنتان باشد

کرج (پانا)- یک کارشناس علوم تربیتی و عنبیه شناس البرزی عنوان کرد عنبیه شناسی علمی است که می‌توان از طریق آن بیماری های درونی بدن را تشخیص داد و حتی این علم باعث پیشگیری از وقوع بسیاری از بیماری های دیگر می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۶۳۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
عنبیه شما می‌تواند حاوی اطلاعاتی مهم درباره بدنتان باشد

مطالبی بسیار زیادی در مورد تاریخچه عنبیه شناسی وجود دارد که متاسفانه علت ناشناخته بودن این علم، نداشتن اطلاع کافی و عدم پذیرفته شدن رشته عنبیه شناسی توسط اداره بهداشت و سلامت و همچنین رسانه ای نبودن است. گاهی اوقات مردم تفاوت بین عنبیه شناسان را با چشم پزشکان تشخیص نمی دهند و این رشته به خاطر ناشناخته بودن متقاضی زیادی ندارد و در ایران، تنها چند نفر متخصص در این رشته وجود دارد.

در عنبیه شناسی که به وسیله یک دستگاه عنبیه شناس یا حتی دوربین گوشی عکس از عنبیه شخص گرفته و با استفاده از خطوط داخلی مردمک یا عنبیه چشم جزئیات ریز درونی بدن مشخص می‌شود که می‌توان با داروهای شیمیایی یا گیاهی آن بیماری را درمان کرد.

گاهی اوقات عنبیه شناس اطلاعاتی را ارائه می‌دهد که در پزشکی مدرن قابل تشخیص نیست. به همین دلیل بسیاری از مردم فکر می‌کنند که این علم نوعی از پیش بینی آینده است اما اینطور نیست.

این علم ناشناخته دارای هیچ گونه تبلیغاتی نیست و تنها از سوی مشتریان حمایت می‌شود.

در پایان به گفته حشمتی بعد از تشخیص بیماری در کنار بیماران، مشاورانی وجود دارد که بتوانند بیماریشان را درمان کنند که با استفاده از طب سنتی و عنبیه شناسی می‌توان جامعه ای سالم و تشخیص بیماری و درمان های صحیح تری را بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار