مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان طارم:

برای ارتقاء و بهبود جایگاه کیفی آموزش و پرورش استان نیازمند کار و تلاش بیشتر هستیم

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد مدیران آموزش‌و پرورش باید علاوه بر قدرت در اجرا کردن طرح‌ها و برنامه‌های ملی و وزارتی، توانایی ایده‌پردازی و خلاقیت را در سازمان داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۶۳۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
برای ارتقاء و بهبود جایگاه کیفی آموزش و پرورش استان نیازمند کار و تلاش بیشتر هستیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان طارم با حضور مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان، محمدی رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان، صفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان طارم، معاونین و کارشناسان اداری آموزش و پرورش شهرستان در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش طارم برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان به همراه معاونین ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره طی چند ماه اخیر، به بیان مشکلات و کمبودها پرداختند.

حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به انواع مدیریت در آموزش و پرورش و همچنین تاکید بر اینکه ما در آموزش‌و پرورش نیازمند مدیران عمل‌گرا و تئوری‌پرداز هستیم، اظهار کرد: مدیران آموزش‌وپرورش باید علاوه بر قدرت در اجرا کردن طرح‌ها و برنامه‌های ملی و وزارتی، توانایی ایده‌پردازی و خلاقیت را در سازمان داشته باشند.

وی در ادامه افزود: برای ارتقاء و بهبود جایگاه کیفی آموزش و پرورش استان نیازمند کار و تلاش بیشتر هستیم.

محمدی رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و خجسته ولادت امام باقر(ع)افزود: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه ملت ایران به ویژه جوانان است تا با جهاد علمی و با عزم راسخ تر گام های بعدی را در راستای نیل به اهداف انقلاب اسلامی بلندتر بردارند و در بحث بیانیه گام دوم آموزش و پرورش استان با همه ی ظرفیت خود، اهتمام ویژه ای به تبیین بیانیه ی و اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در نظام تعلیم و تربیت دارد.

گفتنی است مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در سفر یک روزه خود به شهرستان طارم در دیدارهای جداگانه با امام جمعه و فرماندار شهرستان نیز به گفتگو پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار