بهره مندی هزار و 142 محصل از خدمات کمیته امداد امام خمینی در تایباد

تایباد(پانا)- تعداد هزار و 142 دانش آموز و دانشجو در تایباد از خدمات فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی(ره) بهره مند هستند.

کد مطلب: ۱۱۶۲۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره مندی هزار و 142 محصل از خدمات کمیته امداد امام خمینی در تایباد

غلامرضا التفاتی، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد در جمع خبرنگاران گفت: از شروع سال تحصیلی جدید، مبلغ 100 میلیون تومان را در قالب کمک هزینه تحصیلی، پوشاک، نوشت افزار و شهریه به دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش کمک شده است.

وی افزود: پرداخت کمک هزینه ثبت نام کنکور و کلاس های تقویتی، برگزاری کلاس های آموزش خانواده، برگزاری مسابقات مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش، انجام خدمات مشاوره ای در خصوص شغل، تحصیل، ازدواج و خانوادگی بخشی دیگر از برنامه های فرهنگی این نهاد در شهرستان مرزی تایباد است.

التفاتی با بیان اینکه هم اکنون چهار هزار و 860 خانوار با جمعیتی بالغ بر نه هزار و 147 نفر تحت پوشش خدمات این نهاد هستند؛ تصریح کرد: طی ده ماهه سال جاری مبلغ هشت میلیارد و 505 میلیون تومان تحت عنوان کمک معیشت به این خانواده ها ارائه شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) تایباد به خدمات این نهاد به خانواده های زندانی اشاره و بیان کرد: علاوه بر مددجویان عادی، تعداد 112 خانوار زندانی تحت پوشش خدمات این نهاد هستند و طی ده ماهه امسال مبلغ 400 میلیون تومان در قالب کمک معیشت به این خانواده ها کمک شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار