سرتیپ نصیرزاده: ‌وحدت، رمز پیروزی و پیشرفت ایران اسلامی است

تهران (پانا) - فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت بی‌تردید رمز پیروزی و اقتدار ایران اسلامی، وحدت و حمایت همه جانبه مردم از آرمان‌های اسلام و انقلاب است.

کد مطلب: ۱۱۶۲۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
سرتیپ نصیرزاده: ‌وحدت، رمز پیروزی و پیشرفت ایران اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در مراسم بدرقه چتربازان ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی که بمناسبت بیست و دوم بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به اجرای عملیات چتربازی در آسمان تهران پرداختند، اظهار کرد: مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی ایران با همدلی و اتحاد آحاد مردم انقلابی و رهبری هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا به سرعت طی می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ضمن تبریک این روز به همه مردم ایران اسلامی افزود: بی‌تردید رمز پیروزی و اقتدار ایران اسلامی، وحدت و حمایت همه جانبه مردم از آرمان‌های اسلام و انقلاب است که به خوبی و در عرصه‌های حساس توسط مردم به نمایش گذاشته شده است.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: اگر چه دشمنان سال‌هاست در پی وارد آوردن خدشه به این اتحاد و همدلی هستند، اما همواره در برابر بصیرت و روحیه معنوی و انقلابی مردم عزیزمان شکست خورده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش افتخار دارد در کنار سایر نیروهای مسلح، همواره در تامین امنیت کشور عزیزمان تلاش می‌کند و قطعا با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری و تلاش مسئولین خدوم و انقلابی و همراهی همیشگی مردم، شاهد رشد و شکوفایی و پیشرفت‌های بیشتری در عرصه‌های مختلف به ویژه حوزه دفاعی و نظامی خواهیم بود.

بالگردها و چتربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی تحت هدایت عملیاتی نیروی هوایی ارتش و از مبدا پایگاه شهید لشکری مهرآباد به اجرای عملیات پرواز، چتر بازی و گلریزی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار