فاطمه سید مومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک

دختران امروزما با شرکت فعال در مناسبت های سیاسی مادرانی آگاه برای نسل های آتی انقلاب هستند

تهران (پانا) -معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک ایام الله دهه مبارک فجر را فرصتی بی نظیر برای آشنایی و بررسی اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی برای دانش آموزان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دختران امروزما با شرکت فعال در مناسبت های سیاسی مادرانی آگاه برای نسل های آتی انقلاب هستند
روز سه شنبه 21 بهمن ماه فاطمه سید مومن، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 1، فاطمه سادات مرادی معاون انجمن اسلامی شهر تهران، زهرا سیف مدیر سازمان دانش آموزی منطقه یک، به همراه کارشناسان و کارشناس مسئولان و مربیان از نمایشگاه مدرسه انقلاب منطقه 1 بازدید کردند.
فاطمه سید مومن، در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در گفتگو با پانا ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و با توجه به پژوهش دانش آموزان ساعی و فعال در مورد انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص امر کتابخوانی و علم آموزی که یک واجب دینی می باشد اینکه فرزندان آینده ساز این مملکت به مطالعه و بررسی دستاوردهای قبل و بعد از انقلاب پرداخته اند بسیار ارزشمند است.
وی افزود: همچنین در راستای اجرای سند تحول و جهت پرورش ساحت سیاسی- اجتماعی و نقش همسالان در امر تربیت و تشکیل تشکل های دانش آموزی به شکل های گوناگون اعم از بسیج، انجمن اسلامی، سازمان دانش آموزی و... تلاش کنیم.
معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 1ضمن قدردانی از تلاش های دانش آموزان وعوامل اجرایی برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب تصریح کرد: باعث مباهات است که دختران امروز و مادران فردا در گروه همسالان جوانب مختلف موارد تحریف، تحریم ها را بررسی کردند و بسیار ارزنده و قابل ستایش است که در مورد مکتب بصیرت افزایی شهید قاسم سلیمانی و سبک زندگی ایران اسلامی واهمیت آنها با تاکید بیشتری کار کردند.
سید مومن با اشاره به سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: برای آشنایی دانش آموزان با بیانیه گام دوم انقلاب باید از هرفرصت و روش های مناسب و جذاب برای آشنایی دانش آموزان استفاده کنیم و در تشکل های مختلف دانش آموزی با تولید محتواهای جذاب آن را عملیاتی کنیم.
دانش آموزان حاضر در فضای نمایشگاه با شور و اشتیاق فراوان در مورد غرفه ها و عناوین و اهداف خود برای بازدید کنندگان سخن گفتند؛ بخصوص امسال که با گرامی داشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در دهه فجر اهمیت نشر و ترویج مکتب حاج قاسم را دوچندان کرده است.
در پایان، سید مومن ضمن تشکر از دانش آموزان و مسئولان، به جهت برپایی غرفه های بسیار پر محتوا وارائه عالی پژوهش های دانش آموزان، توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت کرد.
لازم به ذکر است، نمایشگاه مدرسه انقلاب در منطقه یک با همت و تلاش تعدادی از مدارس در شهرک شهید محلاتی بر پا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار