سرپرست معاونت پرورشی وتربیت بدنی ناحیه دو شهرری :

دانش‌‌آموزان نخبه و برتر از افتخارات و سرمایه‌های آموزش و پرورش هستند

شهر ری(پانا) - با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری و شورای معاونین اداره از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی هنری در مرحله استانی در آموزشگاه شاهد آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) تقدیر بعمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌‌آموزان نخبه و برتر از افتخارات و سرمایه‌های آموزش و پرورش هستند

در این برنامه بهروز احمدیان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری، در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از همه مدیران مدارس ومدیریت آموزشگاه شاهد آیت الله خامنه ای به جهت برگزاری جشنواره دهه فجر، اظهارکرد: معلمان و دانش‌‌آموزان نخبه و برتر از افتخارات و سرمایه‌های آموزش و پرورش هستند و برای ارتقاء سطح علمی کشور باید توجه ویژه‌ای به آنان شود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان برتر در مسابقات فرهنگی هنری آینده درخشانی را برای بخش آموزش و پرورش و رشد و توسعه کشور رقم خواهند زد و به برکت نظام جمهوری اسلامی، آموزش و پرورش در کشور بسیار ارتقاء یافته و زمینه رشد استعدادهای برجسته در مناطق مختلف فراهم شده است.

سرپرست معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری بیان کرد: در همین راستا شاهد هستیم معلمان و دانش‌آموزان ناحیه دو شهر ری در سال‌های اخیر در المپیادهای علمی و مسابقات فرهنگی و هنری رتبه‌های برتر استانی و کشوری کسب کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار