مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

انقلاب اسلامی با بیداری و مسئولیت‌‌پذیری مردم به تحقق پیوست

ملارد(پانا)- مانور مجازی تشکیلاتی یاوران انقلاب آموزش و پرورش ملارد با شعار همفکری، همدلی و همکاری در شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی با بیداری و مسئولیت‌‌پذیری مردم به تحقق پیوست

همایش مجازی یاوران انقلاب سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ملارد، با حضور مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، شورای معاونین، مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز در سالن شورای اداره آموزش و پرورش، بصورت پخش زنده از شبکه شاد برگزار شد.

در این همایش، ابوالحسن قلی‌زاده، مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، بر یاری انقلاب توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان تأکید و از مسئولان سازمان دانش‌آموزی منطقه بخاطر فعالیتهای مختلف در این عرصه قدردانی بعمل آورد.

او شرط یاور انقلاب بودن در عصر کنونی را عمل به وظایف فردی در جایگاه شغلی دانست و افزود: با انجام وظیفه کاری و شخصی فردی وجدان راحتی خواهیم داشت و به وصیت شهدا نیز عمل کرده‌ایم.

قلی‌زاده تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی با بیداری و مسئولیت‌‌پذیری مردم به تحقق پیوست و هدف از تشکیل پیشتازان هم تقویت حس مسئولیت‌‌پذیری و تربیت دانش‌آموزان در همه ساحت‌های دینی، اقتصادی، اخلاقی، اجتماعی، زیبایی شناختی و ... است.

مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، ادامه داد: تشکل پیشتازان باعث ایجاد نظم، احساس تعلق و هویت در مدارس می‌شود و تربیت دانش‌آموزان در قالب عملیات‌های مختلف و بصورت غیرمستقیم اتفاق می‌افتد.

همچنین در همایش مجازی یاوران انقلاب،آموزش و پرورش ملاردمواردی از جمله، آموزش دست تشکیلاتی نوجوان کوش و ولایت، ارائه و ویدئو کلیپ‌‌های بوسه بربهشت، من هم شهیدم اگر، یاوران ناب انقلاب، مهارت‌های تشکیلاتی گره زدن، امداد و نجات و خاطره بازی سالهای قبل پخش شد.

گفتنی است در این مانور، از تعدادی از مربیان پیشتاز خانم و آقا، بصورت نمادین تقدیر بعمل آمد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار