سردار نقدی: امروز در کاخ سفید از نام شما وحشت دارند

تهران(پانا)- انقلاب ما وضعیت سیاه ظلم ستیزی را به روز سفید تبدیل کرد، انقلابی که ملت ایران را از چند هزار سال دیکتاتوری نجات داد، سبب شد امروز در مرکز استکبار از نام ایران و ایرانی در وحشت باشند.

کد مطلب: ۱۱۶۱۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
سردار نقدی: امروز در کاخ سفید از نام شما وحشت دارند

تهران-پانا مراسم جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با حضور جمعی از بسیجیان حوزه ۳۳۱ محمد بن عبدالله و با سخنرانی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در بوستان والفجر منطقه ۱۵ شهر تهران برگزار شد.

سردار نقدی در حضور جمعی از بسیجیان ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامى، نه تنها ایران بلکه دنیا را دگرگون کرد، دنیایی که یکسره در دست قدرت های ظالم بود.
وى افزود: انقلاب ما وضعیت سیاه ظلم ستیزی را به روز سفید تبدیل کرد، انقلابی که ملت ایران را از چند هزار سال دیکتاتوری نجات داد.
نقدى در شرح احوال مردم در زمان حکومت شاهنشاهى گفت: در دوران قبل از انقلاب اگر کسی می خواست با شاه مخالفت کند جای آن فرد در زندان بود.در آن دوران حتی اگر یک کارمند ساده و یک مدیر مورد انتقاد قرار می گرفت، خشن ترین مجازات برای او انجام مى شد.
نقدى ادامه داد: سفارت آمریکا که اسم اصلی آن لانه جاسوسی آمریکا است، چهارهزار کارمند داشت که دولت ایران را آنها اداره می کردند، همچنان که کارمند سفارت آمریکا برای ایران وزیر تعیین میکرد.

وى افزود: انقلاب اسلامی آمد و آزادی و استقلال امروز را نصیب ملت ایران کرد و نه تنها ملت ایران را از دست رژیم جنایتکار پهلوی نجات داد، بلکه ملت عراق را نیز از دست صدام ها و رژیم بعثی و مردم افغانستان که رژیم شوروی آنها را اشغال کرده بود را هم نجات داد و همچنین مردم لبنان را نیز آزاد کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران افزود: اینکه غربی ها در گرفتاری شدید اقتصادی افتاده اند و آمریکا بیست و هفت هزار میلیارد دلار و انگلیس هشت هزار میلیارد دلار بدهکاری خارجی دارند و فرانسه در وضع اقتصادی ورشکسته خود غوطه ور است، نتیجه انقلابی هست که ملت ها را بیدار کرد. امروز شما شاهد زوال و افول آمریکا هستید. چهل و نُه میلیون انسان گرسنه در جایی که بیشترین ثروت دنیا در آنجا جمع شده است هستند، این نتیجه انقلابی هست که این ضعف های قدرت های شیطانی را آشکار کرد.
امروزه برخى می پرسند که انقلاب چه کار کرده است؟! انقلاب همه کار کرده است.
ایران کشوری بود که اکثر مردم آن بی سواد بودند، هفتاد درصد زنان ایرانی سواد نداشتند اما این ملت در حال حاضر رتبه ۱۶ علمی دنیا و امروزه در بسیاری از علوم و فناوری ها جزو چندین کشور برتر دنیا است.

سردار نقدی در ادامه گفت: اینطور نیست که بگوییم همه دنیا پیشرفت کرده اند ما هم پیشرفت کرده ایم بلکه رتبه ایران در بعضى موارد از کشورهاى دیگر بالاتر رفته است.

وى افزود: بزرگترین هنر این انقلاب ساختن انسان های مومن و تراز اول اسلامی و انقلابى است.

نقدى در پایان سخنان خود گفت: جوانان، نوجوانان، پدران و برادران بزرگتر شما، خواهران و مادران شما با فداکاری و ایثار این عظمت را به ارمغان آوردند، امروز این امانت دست شماست.
همانطوری که امروز در کاخ سفید از نام شما می ترسند، ما یقین داریم که آزادی فلسطین و فرار نیروهای آمریکایی از منطقه بسیار نزدیک است.

همچنین سردار نقدی از مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی ماشینی ۲۲ بهمن ماه شرکت کنند.

شایان ذکر است که در پایان مراسم از نخبگان علمی و بسیجیان نمونه پایگاه ها تقدیر و قدردانی شد.

*خبرنگار دانش آموز محمد جواد نوائیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار