برگزاری کارگاه استانی توانمند سازی معاونین پرورشی حوزه مرکزی استان

هرمزگان (پانا)-با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان، کارگاه توانمند سازی معاونین پرورشی حوزه مرکزی استان به میزبانی ناحیه یک برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه استانی توانمند سازی معاونین پرورشی حوزه  مرکزی استان

احمد مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در این نشست ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تشکر از میزبانی ناحیه یک بندرعباس درخصوص برگزاری کارگاه توانمند سازی معاونین پرورشی حوزه مرکزی استان هدف از برگزاری این کارگاه را تبادل نظرات تبیین و تشریح برنامه های حوزه ی معاونت پرورشی دانست و گفت: هریک از روسای ادارات حوزه ی پرورشی و معاونین مناطق بایستی برنامه های خودشان را ارائه دهند.

مهرانی در ادامه جلسه مطالبی در خصوص زیست بوم جدید خدمت معاونین و روسای ادارات عنوان و اظهار کرد: در شرایط سخت کرونایی باید چالشها و معضلات را به فرصت تبدیل کرد و با یک برنامه ریزی مدون و منسجم می‌توان برنامه ها و طرح ها را به مرحله اجرا در آورد.

وی در ادامه به استفاده مطلوب از شبکه شاد تاکید نمود و افزود: در این بستر گروهها و کانالهای ایجاد شود و زمینه حضور همکاران مربیان دانش آموزان و اولیا در آن فراهم شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به انجام طرح ها و برنامه های این حوزه گفت: انجام به هنگام طرح‌ها مد نظر ما بوده و از کارشناسان و روسای ادارات خواست که این موضوع را رصد کنند و در پایان از عملکرد تک تک شهرستان‌ها و مناطق استان اظهار رضایت کرد.

علی آشوری زاده مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس هم در این نشست ضمن عرض خیرمقدم خدمت میهمانان، حوزه پرورشی را از حوزه های راهبردی و کلیدی در آموزش و پرورش دانست و افزود: امروزه خصوصا دراین روزهای که دانش آموزان و مدارس از طریق فضای مجازی ارتباط برقرار می کنند وجود نیروهای پرورشی و تربیتی بیشتر احساس می شود .

گفتنی است در این نشست که در محل سالن کنفرانس ناحیه یک برگزار شد ، رئیس سازمان دانش آموزی استان، روسای ادارات حوزه ی پرورشی و معاونین پرورشی نواحی یک ودو و شهرستانها و مناطق قشم، شهاب، هرمز حضور داشتند و در خلال این برنامه پیش اجلاسیه سراسری نماز نیز با موضوع ، خانه ، مدرسه ، مسجد و نماز بصورت ویدئو کنفرانس به میزبانی بندرلنگه برگزار شد و مدعوین در آن شرکت کردند.

شایان ذکر است در پایان از آشوری زاده مدیرآموزش و پرورش ناحیه یک، غیبی معاون پرورشی و کارشناسان حوزه ی پرورشی این ناحیه توسط مهرانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار