معاون پرورشی آموزش و پرورش هرمزگان:

مهارت افزائی 300 مربی پرورشی هرمزگان در کارگاههای توانمندسازی

هرمزگان(پانا)-معاون پرورشی آموزش و پرورش استان هرمزگان از برگزاری کارگاههای سرود و تئاتر با هدف مهارت افزایی و توانمند سازی بیش از 300 مربی و معاونین پرورشی هرمزگان در سه قطب مرکز، شرق و غرب استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۹۱۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مهارت افزائی 300 مربی پرورشی هرمزگان در کارگاههای توانمندسازی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، احمد مهرانی در حاشیه برگزاری کارگاه های توانمند سازی مربیان پرورشی مدارس استان هرمزگان گفت: در راستای دانش افزائی و مهارت آموزی مربیان و معاونین پرورشی استان و با حضور داوران و مربیان کشوری، یک دوره کارگاه آموزش تخصصی سرود و تئاتر و نیز آشنائی با آخرین اصول داوری این رشته ها در هرمزگان برگزار شد .

وی افزود: این دوره به علت بعد مسافت در سه قطب شرق، مرکز و غرب استان برگزار شد که بیش از 300 مربی و معاونین پرورشی مدارس استان هرمزگان مشارکت کردند .

مهرانی تصریح کرد: در قطب شرق شامل مناطق رودخانه، رودان، میناب، سیریک، سندرک، جاسک و بشاگرد به میزبانی شهرستان میناب، قطب مرکز استان شامل حاجی آباد، فین، بندرعباس، قشم، خمیر، هرمز، شهاب و کیش به میزبانی شهر بندرعباس و قطب شرق به میزبانی شهرستان بندرلنگه شامل مناطق پارسیان، بستک، شیبکوه و جناح بود .

معاون پرورشی، فرهنگی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: در هر سیستمی برای رسیدن به هدف نهائی و غائی نیازمند تکامل، پیشرفت و توسعه اجزاء و نیروی انسانی آن است که مربیان پرورشی به عنوان بازوان و عناصر اصلی تربیت همه جانبه دانش آموزان در مدارس، لازم است با روش های نوین کاری خود آشنا گردند .

مهرانی با اشاره به اینکه نتایج مسابقات مختلف حوزه پرورشی، دینی و فرهنگی دانش آموزی نیازمند برخورداری از مربیان با دانش است، ادامه داد: معاونت پرورشی و فرهنگی هرمزگان با برنامه ریزی مدون و مداوم به دنبال آن است که نیروهای انسانی خود را در رسته های مختلف شغلی با آموزش های تخصصی و نوین توانمند سازد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار