حاشیه‌های روز هفتم جشنواره فیلم فجر؛

جشنواره در روز هفتم اشتباهی به استقبال فیلم «تی تی» رفت

تهران (پانا) – یکی از حاشیه های روز هفتم برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر پخش نا به هنگام فیلم «تی تی» به جای فیلم «گیج گاه» بود که با اعتراض عوامل ساخت فیلم «گیج گاه» پخش «تی تی» متوقف شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره در روز هفتم اشتباهی به استقبال فیلم «تی تی» رفت

برج میلاد تهران به عنوان «کاخ رسانه» در هفتمین روز از سی و نهمین جشنواره فیلم فجر میزبان دو فیلم سینمایی «خط فرضی» به کارگردانی «فرنوش صمدی» و همچنین فیلم سینمایی «گیج گاه» نخستین ساخته سینمایی «عادل تبریزی» بود.

روز هفتم سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در حالی آغاز شد که همچنان سایه غمبار از دست دادن «علی انصاریان» بر آن سنگینی می کرد و در هر کدام از نشست های خبری فیلم هایی که برگزار می شد عوامل ساخت فیلم ها نام و یاد انصاریان و میناوند را گرامی می داشتند.

اما حاشیه های روز هفتم گریبان «پژمان جمشیدی» بازیگر فیلم «خط فرضی» را گرفت. در چند روز اخیر شایعه ابتلای او به کرونا پخش شده بود و وی با حضور در جشنواره سی و نهم و در دست داشتن جواب تست منفی کرونایش به شایعه ها پایان داد.

یکی دیگر از حاشیه های برگزاری جشنواره روز هفتم پخش اشتباهی «فیلم تی تی» به جای فیلم «گیج گاه» بود. درحالی که تماشاچیان اعم از خبرنگاران و دست اندرکاران سینما منتظر دیدن فیلم «گیج گاه» بودند، به اشتباه فیلم «تی تی» که قرار بود در روز هشتم جشنواره پخش شود، از پرده سینما به نمایش گذاشته شد و همین موضوع موجب اعتراض عوامل ساخت فیلم «گیج گاه» شد. درحالیکه این دست اندرکاران این فیلم با صدای بلند اعلام می کردند که «این فیلم ما نیست» همان لحظه پخش فیلم تی تی قطع شد و بعد از گذشت زمانی فیلم «گیج گاه» برای حضار پخش شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار