هنرمندان تئاتر نی ریز برگزیده مهمان جشنواره کشوری پسامهر 

نی ریز(پانا )- نمایش «گفتگو با معشوقه قدیمی» با اجرای هنرمندان تئاتر شهرستان نی ریز، پذیرفته بخش مهمان بیستمین جشنواره ملی تئاتر پسامهر معرفی شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
هنرمندان تئاتر نی ریز برگزیده مهمان جشنواره کشوری پسامهر 

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نی‌‌ریز؛ راضیه قلی پور، منوچهر اکبرلو، فرزاد معافی غفاری، اعضای هیات داوران این جشنواره پس از بازبینی ۱۱۰ اثر از 20 استان کشور، ۲۹ اثر نمایشی در بخش رقابتی و ۸ اثر نمایشی در بخش غیررقابتی را برگزیده، معرفی کردند.

نمایش گفتگو با معشوقه قدیمی، به کارگردانی محمد جواد علیمردانی و نویسندگی مهدی میرباقری که به بخش نخست داوری این جشنواره راه یافته بود در بخش مهمان جشنواره، پذیرفته اعلام شد.
آثار بیستمین جشنواره سراسری تئاتر پسامهر امسال هم‌زمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با یاد هنرمند زنده یاد فرهاد تنها، به شکل مونولوگ آنلاین و به مدت چهار شب از طریق تلویزیون اینترنتی در فضای مجازی و صفحه اجتماعی pasamehr.ir قابل تماشا است.
توجه به ارزش‌های بومی و بکارگیری آداب و رسوم محلی، لهجه و گویش‌های منطقه‌ای از نکات حائز اهمیت این دوره از آثار جشنواره بود.

این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری فسا و انجمن هنرهای نمایشی فسا در شهرستان فسا برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار