کسب 16رتبه برتر استانی دانش‌آموزان ناحیه یک شهرری در جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی

شهرری(پانا)- مدیر پژوهش‌سرای رازی ناحیه یک شهرری، از کسب 16رتبه برتر استانی دانش‌آموزان ناحیه یک شهرری در جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب  16رتبه برتر استانی دانش‌آموزان ناحیه یک شهرری در جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی

ولی شکری در گفتگو با پانا، در تشریح این خبر گفت: نتایج مرحله استانی جشنواره ملی خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی، اعلام شد که دانش‌آموزان مدرسه شهید‌بهشتی ناحیه یک ری، در بین برگزیدگان استانی قرار گرفت.
مدیر پژوهش‌سرای رازی ناحیه یک شهرری‌، هدف اصلی از اجرای این جشنواره را شناسایی و فراهم آوردن زمینه رشد و هدایت استعدادها و پرورش خلاقیت فردی و گروهی دانش‌آموزان و همچنین تسریع در نوآوری و هدایت آنان به سمت کارآفرینی دانست که به میزبانی ناحیه 2 شهرری برگزار شد.
او ضمن قدردانی از مدیریت و کادر‌اجرایی و آموزشی مدرسه استعدادهای درخشان شهید‌بهشتی ناحیه یک ری گفت: دراین دوره از جشنواره بیش از 100 اثر به جشنواره ارسال شد که در مرحله اول داوری تعداد 51 اثر در سطح منطقه انتخاب و سپس با داوری در مرحله استانی تعداد 16 اثر بصورت انفرادی و تیمی که همگی از مدرسه شهید.بهشتی بودند پذیرفته شدند.
همچنین شکری ایده دانش‌آموزان را در حوزه‌های علوم زیستی، پزشکی و محیط زیست، علوم فنی و مهندسی و فناوری، فیزیک و نانو فناوری، عنوان کرد و از حضور کارشناس ریاضی پژوهش‌سرا، دکتر محمود داورزنی به عنوان یکی از داوران این جشنواره ملی نام برد.
شایان ذکر است، نام و آثار دانش‌آموزان مرحله اول و دوم در آدرس اینترنتی: http://stideas.ir نمایه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار