دبیرستاد دهه فجر چناران

برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا به مناسبت دهه فجر در چناران

چناران ( پانا) - دبیر ستاد دهه فجر چناران از غبار روبی مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس درچناران به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان و اقشار مختلف مردم این شهرستان در فضایی معنوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا به مناسبت دهه فجر در چناران

مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهر چناران با حضور حمید انصاری فرماندار شهرستان چناران حجت الاسلام والمسلمین مظفر تاجی امام جمعه و علی شمشادی دبیر ستاد دهه فجر ، مسئولین، خانواده های معظم شهدا و روسای نهادهای انقلابی برگزار شد، شرکت کنندگان در حرکتی نمادین با اهدای شاخه گل به مزار شهدا و قرائت فاتحه، یاد و خاطره حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس و همه شهیدان والامقام انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشتند و با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان تجدید پیمان کردند.

علی شمشادی هدف از این اقدام را بزرگداشت یاد شهدا عنوان کرد و تاکید گفت: همه ما موظف به پاسداشت آرمانهای مقدس آنان که همانا استقلال و آزادی است می باشیم.
وی غبار روبی از مزار شهدا را جلوه ای از سپاس همه هموطنان قدرشناس از افرادی دانست که با خون پاک خویش غبار ظلم و وابستگی را از چهره ایران زدودند​.
مدیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد دهه فجر چناران ادامه داد در این مراسم مسئولین شهرستان با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به روح والای شهدای انقلاب و شهدای ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

مدیر آموزش و پرورش چناران از دانش آموزان پیشتاز و بسیجی دبیرستان دکتر حسابی چناران جهت شرکت در مراسم غبار روبی مزار شهدا تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار