امروز پایان مهلت دریافت کارت آزمون فراگیر پیام نور

تهران (پانا) - مهلت دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (دوره بهمن ماه سال ۱۳۹۹) امروز پایان می یابد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
امروز پایان مهلت دریافت کارت آزمون فراگیر پیام نور

کارت‌ شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۹‌ از روز سه‌ شنبه ۱۴ بهمن برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است . لذا متقاضیان‌ شرکت‌ در آزمون‌ تاآخر وقت امروز پنج شنبه ۱۶ بهمن فرصت دارند برای شرکت در جلسه امتحان به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کرده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای و یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به شهر حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس است و یا عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مُهر بودن، واضح نبودن عکس و یا عکس اشتباهی باشد، ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کند در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی شده و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

نماینده سازمان سنجش آموزش کشور نیز امروز پنجشنبه مورخ ۱۶ بهمن از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد بود.

آزمون نیز فردا جمعه ۱۷ بهمن ماه برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار