تحقق 97 درصدی برنامه های آموزش و پرورش اردبیل در سال 98

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از تحقق 97 درصدی برنامه های آموزش و پرورش این ستان در سال 98خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تحقق 97 درصدی برنامه های آموزش و پرورش اردبیل در سال 98

احمد ناصری، مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل در گفت وگو با پانا اظهار کرد: 97درصد برنامه های آموزش و پرورش اجرایی شده است و عدم تحقق کامل برنامه به دلیل محدودیت های ایجاد شده در نتیجه شرایط موجود (ویروس کرونا) روی داد.

او افزود: برنامه ­ریزی از دیرباز مورد توجه مدیران سازمان­ها بوده و است و در کلیه سیستم­ها و سبک­های مدیریتی به منظور بهبود مستمر و تامین آینده ­ای بهتر تدوین می­ شود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان امروزه برنامه ریزی به صورت مستمر در مقاطع مختلف زمانی، با عنایت به تغییرات حاصله در شرایط محیطی صورت می گیرد و یکی از اجزاء مهم و اساسی کلیه سیستم­های مدیریت رایج دنیا است.

ناصری در ادامه با عنوان اینکه آموزش وپرورش به عنوان یکی از ارکان رشد و توسعه کشور می بایست همواره با نگرشی ژرف ضمن شناخت شرایط و مقتضیات محیطی امکان مطابقت با زمان را برای خود فراهم آورد، اضافه کرد: دراین راستا اداره کل آموزش وپرورش استان برای دستیابی به اطلاعات موردنیاز برای بهبود سیستم و تصمیم سازی آگاهانه بر حسب شاخص­های کمی و کیفی در راستای تحقق اهداف ترسیم شده اقدام و به ارزشیابی میزان تحقق برنامه سال1398پس از اجرا پرداخته است.

او یادآوری کرد: با وجود شیوع بیماری کرونا در نیمه دوم سال تحصیلی98.99 با اتخاذ تدابیر لازم و بهره گیری از ظرفیت آموزش الکترونیکی و نیز شبکه های اجتماعی تحقق اهداف کمی ترسیم شده برای برنامه ها و فعالیت های مرتبط 97درصد است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: برنامه سال 1398 اداره کل آموزش وپرورش استان که برای اولین بار براساس برنامه ­های اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در طول برنامه ششم توسعه تدوین و جهت اجرا به نواحی و مناطق استان و واحدهای ستادی حوزه اداره کل ابلاغ شد؛ شامل 179برنامه و585 فعالیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار