مدیر سازمان دانش آموزی البرز عنوان کرد:

اولین مسابقه ملی مناظره دانش آموزی در البرز برگزارشد

کرج (پانا) -مدیر سازمان دانش آموزی البرز از تشکیل اولین مسابقه ملی مناظره دانش آموزی که با شانزده تیم دختر و پسر در محل کانون امام علی برگزار شد، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۰۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین مسابقه ملی مناظره دانش آموزی در البرز برگزارشد

محسن صادقیان مدیر سازمان دانش آموزی البرز در گفت و گو با پانا با اعلام این خبر گفت: این مسابقات در راستای ارتقای مهارت های اجتماعی دانش آموزان به ویژه تفکر نقادانه و توسعه فرهنگ گفتگو در محیط های آموزشی برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: در این مناظرات شانزده تیم دختر و پسر پایه های نهم و دوازدم در سطح استان با رعایت شرایط و ضوابط مربوط به یکدیگر به رقابت می پردازند که مرحله مقدماتی آن در حال برگزاری است.

صادقیان اضافه کرد: تمرین و تقویت فعالیت های گروهی منسجم و هدفمند و شناسایی دانش آموزان مستعد در عرصه سخنوری و نقد از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی گفت: التزام به اصول اخلاقی در نقد آرای طرف مقابل، پرهیز از ورود به مباحث خارج از موضوع و اهتمام در روز آمدی و کارایی مباحث از خط مشی های این رقابت هاست.

مدیر سازمان دانش آموزی البرز عنوان کرد: هر تیم، متشکل از چهار دانش آموز و یک سرپرست است که دو دانش آموز به عنوان مناظره کننده و دو دانش آموز به عنوان محقق و پشتیبان شرکت کرده و مسابقات توسط 3 داور مورد قضاوت قرار می گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: تیم های دانش آموزی در موضوعاتی مانند، استفاده دانش آموزان از تلفن همراه در مدارس، برگزاری امتحانات غیر حضوری، حذف کنکور، اعمال محدودیت در شبکه های اجتماعی و ... به عنوان مخالف و موافق به مناظره می پردازند و تیم برتر به مرحله نهایی راه پیدا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار