مناظره دانش‌آموزان قرچک و رباط کریم با موضوع آموزش مجازی و حضوری

قرچک (پانا)- معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک از برگزاری اولین مرحله مناظره دانش‌آموزی بین شهرستان‌های قرچک و رباط‌کریم خبر‌داد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مناظره دانش‌آموزان قرچک و رباط کریم  با موضوع آموزش مجازی و حضوری

در این مناظره تیم دانش‌آموزان آموزش و پرورش قرچک به عنوان طرف مخالف مناظره در رابطه با اولویت آموزش مجازی بر حضوری شرکت داشتند.

مناظره‌کنندگان از شهرستان قرچکدر زمینه مواردی از جمله، محدودیت‌های آموزش مجازی، محدودیت در استفاده از ابزار الکترونیکی برای تمام افراد جامعه، هزینه‌بر بودن آموزش مجازی، محدودیت در ایجاد رابطه حسنه بین معلم و دانش‌آموز، محدودیت در استفاده از حواس پنجگانه در آموزش، محدودیت در فعالیت و مشارکت در بحث کلاسی، محدودیت در شناخت معلم از صفات فردی، منطقی، رفتاری، مثل سطح اضطراب دانش‌آموزان، محدودیت در مدیریت خود و خودتنظیمی دانش‌آموزان تغییر سبک زندگی آنها و محدودیت در یادگیری مشارکتی دانش‌آموزان را بیان کردند.

مناظره‌کنندگان قرچک اعتقادداشتند: ما مخالف آموزش مجازی نیستیم اما نه به عنوان اولویت بلکه به عنوان اهرمی که می‌تواند در اولویت آموزش حضوری کنار معلم و دانش‌آموز باشد تا نتایج بهتری حاصل شود.

دانش‌آموزان شرکت کننده در مناظره از شهرستان قرچک، علی باقریان، عرشیا خلخالی، مهدی‌ بابایی و علی مهره‌کش را تشکیل می‌دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار