تجلیل از بانوان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد

بوشهر(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه ، الگویی بی بدیل برای همه بشریت است.

کد مطلب: ۱۱۶۰۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از بانوان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد

علی موحدی در آئین تجلیل از بانوان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و سازمان دانش آموزی استان بوشهر که به مناسب میلاد صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا « س » در دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد اظهار کرد: خداوند با اعطاء حضرت فاطمه به پیامبر رحمت و مهربانی و ام المومنین حضرت خدیجه کبری، بزرگترین نعمت خود را به بشریت هدیه کرد. چرا که حضرت زهرا الگوی بی همتا و بی بدیل برای همه تاریخ بشریت است.

علی موحدی افزود: در دوران انقلاب و در دوره 8 سال دفاع مقدس مادران زیادی با پیروی از این الگوی بی نظیر و تقدیم جوانان رشید خود به اسلام و انقلاب، بیشترین نقش را در پیروزی شکوهمند انقلاب و همچنین در دفاع مقدس از خود به یادگار گذاشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تاکید بر حضور موثر و پرافتخار بانوان ایران اسلامی در همه عرصه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و فرهنگی گفت: امروز بانوان مسلمان ایران با تأسی به بانوی دو عالم، بر قله های رفیع علمی و فرهنگی جهان می درخشند و خود به الگوی بانوان مسلمان جهان تبدیل شده اند . گفتنی است در این آئین از ده نفر از بانوان شاغل در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اهداء هدایایی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار