پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه سلام الله علیها

رشت (پانا) - محمد رحمتی، مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، در آستانه فرا رسیدن ۲۰ جمادی الثانی، زاد روز خجسته حضرت فاطمه زهرا ( س ) و همچنین گرامیداشت مقام مادر و روز زن، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه سلام الله علیها

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، متن کامل این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند جان و خِرد

بیستم جمادی الثانی هر سال همزمان با زادروز فرخنده دختر گرامی پیامبر عظیم الشأن اسلام، کوثر نبوی و الگوی زنان و مردان در دین ورزی، اخلاق مداری و ایثار، فرصت مغتنمی برای تجلیل از ایثارگری و کوشش زنان و مادران در زمینه های گوناگون به ویژه تربیت آینده سازان ایران اسلامی است.

پاسداشت این روز، نکوداشت همه خوبی ها و زیبایی ها است، این روز که هر ساله مصادف با ولادت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) است و در سال جاری نیز با دهه مبارک پیروزی انقلاب اسلامی همزمان شده، نماد و ثمره پایداری و مجاهدت در مسیر آموزه های دینی، اخلاقی و ولایت مداری است. این روز خجسته را محضر همه خواهران و برادران به ویژه همکاران فرهنگی و معلمان عزیز شادباش می گویم.

امیدوارم در سایه الطاف خداوند بزرگ و عنایات حضرت ولی عصر (عج) در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای اعتلای ارزش های معنوی و تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید در مسیر ارتقای شاخص های کمّی و کیفی سبک زندگی اسلامی پیروز و پایدار باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار