همایش یاوران انقلاب و مناظره دانش‌آموزی، برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی در دهه فجر

ارومیه (پانا) - رییس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی همایش یاوران انقلاب، پویش دانش‌آموزی بوسه بر بهشت و مناظره دانش‌آموزی را از جمله مهترین برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی استان در طی ایام دهه فجر عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش یاوران انقلاب و مناظره دانش‌آموزی، برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی در دهه فجر

حسین عباس زاده در گفت و گو با پانا در خصوص برنامه های سازمان دانش آموزی در دهه فجر اظهار کرد: امسال نیز همانند سال های گذشته همایش یاوران انقلاب را در بعد استانی و به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد، همچنین پویش بوسه بر بهشت که در جهت تقدیر از مقام مادر برنامه ریزی شده را به اجرا در خواهیم آورد.

وی ادامه داد: سازمان دانش آموزی جهت تقویت روحیه مطلبه گری و ارتقای شاخصه فن بیان و همچنین تحقق ساحت تربیت سیاسی دانش آموزان اقدام به برگزاری سلسله مناظرات دانش آموزی کرده که این مناظرات از مرحله مدرسه ای تا استانی و کشوری به اجرا درخواهد آمد.

عباس زاده افزود: فعالیت مربیان و دانش آموزان در طی ایام کرونا و تعطیلی مدارس همواره پیگیری شده و در بسترهای مجازی به انواع مختلفی به اجرا در آمده است.

وی در این خصوص گفت: برگزاری دوره تربیت مدرس و دوره آموزش خبرنگاری برای دانش آموزان، افتتاحیه و برگزاری جلسات متعدد برای مجلس دانش آموزی و همچنین دوره های آموزشی برای مربیان پیشتاز و دانش آموزان عضو این تشکل از جمله این اقدامات بوده که به نحو احسن برگزار شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار