افتتاح اولین خودپرداز کودکان و نوجوانان توسط کانون پرورش فکری

همدان (پانا) - اولین خودپرداز مناسب‌سازی شده برای کودکان و نوجوانان در سطح کشور، با مشارکت و همکاری کانون پرورش فکری و مدیریت شعب بانک کشاورزی استان همدان در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون همدان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح اولین خودپرداز کودکان و نوجوانان توسط کانون پرورش فکری

در دومین روز از دهه مبارک فجر که مزین به شعار «انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و جهش تولید» بود، اولین خودپرداز مخصوص کودکان و نوجوانان در سطح کشور با همکاری کانون و مدیریت شعب بانک کشاورزی و با حضور هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی، لیلا سلاحورزی مشاور استاندار و جمعی از مسئولین در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک همدان افتتاح شد.
در ابتدای این مراسم، مدیرکل کانون استان ضمن تبریک فرارسیدن طلیعه بهار آزادی و چهل‌ودومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تشکر از حضور مدعوین ابراز امیدواری کرد که کانون بتواند با همکاری و مشارکت ادارات و سازمان‌ها و شعب بانک‌ها اتفاق‌های خوبی را برای کودکان و نوجوانان رقم بزند.
ضرابی‌زاده یادآور شد، هدف اصلی ما این است که شرایط مناسب و بهینه‌ای را برای کودکان و نوجوانان فراهم کنیم تا بتوانند راه‌شان را به خوبی طی و برای ورود به جامعه بزرگ‌تر تمرین کنند.
در ادامه این مراسم هوشنگ حیدرنژادیان، مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان، ضمن تشکر از مساعدت و پیگیری‌های مدیرکل کانون مبنی بر ایجاد شرایط و امکانات مناسب جهت رفاه حال کودکان و نوجوانان، افتتاح اولین خودپرداز مخصوص کودکان و نوجوانان را اقدامی مبارک برای این قشر خواند و گفت: امروزه، آموزش سواد اقتصادی برای کودکان و نوجوانان مبحثی ضروری تلقی و داشتن آن در دنیای امروز امری کلیدی و ارزشمند است.
‏وی مهمترین اصل در اقتصاد را تشکیل سرمایه برشمرد وگفت: برای این کار باید پس‌انداز کرد و این موضوع باید در خانواده‌ها نهادینه شود و نقش کانون قطعا در این مورد محوری و کلیدی است.
حیدرنژادیان ابراز کرد: کانون می‌تواند اهمیت و نقش این کار را به کودکان و نوجوانان به خوبی آموزش دهد و پس‌انداز کردن را از کودکی به آنها بیاموزد.
‏در ادامه برنامه از برگزیدگان آفرین‌واره عکس برداشت محصول که در فصل تابستان برگزارشده بود تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است: ‏این آفرین‌واره در تابستان امسال توسط کتابخانه پستی ملایر برگزار و و قریب به ۱۸۰ نفر شرکت‌کننده از سراسر کشور، ۵۸۰ اثر به دبیرخانه ارسال کردند که جوایز برگزیدگان توسط بانک کشاورزی استان همدان تهیه و به شکل دورسپاس از همه شرکت‌کنندگان تقدیر شد.
لازم به ذکر است لوح سپاس و هدیه شرکت‌کنندگان از طریق پست به نشانی آن‌ها ارسال خواهد شد.
هم‌چنین، از زحمات مدیرکل کانون استان، توسط مدیر شعب بانک کشاورزی به واسطه همکاری با این بانک، با اهداء لوح سپاس و تندیس قدردانی شد.
در پایان این مراسم، اولین خودپرداز مخصوص کودکان و نوجوانان در سطح کشور با حضور مسئولین افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار