آمار قربانیان کرونا از ۵۸ هزار نفر گذشت

تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های کرونا طی شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
آمار قربانیان کرونا از ۵۸ هزار نفر گذشت

سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۵۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۱۷ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۲۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۳۸ نفر رسید. تا کنون یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۳۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری ادامه داد: ۳۸۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۹ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۲۵۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته وی، بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: شهرستان های نارنجی در استانهای شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار