فراخوان طراحی پوستر با عنوان فجر فاطمی در منطقه 19

تهران (پانا)- فاطمه فرهمند نسب، مدیر سازمان دانش آموزی بمناسبت ایام مبارک دهه فجر و میلاد باسعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه (س) از برگزاری مسابقه طراحی پوستر باعنوان "فجر فاطمی" در منطقه 19 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان طراحی پوستر با عنوان فجر فاطمی در منطقه 19

فاطمه فرهمند نسب، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه 19، با اشاره به دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اهمیت این رویداد مهم را یادآور شد و اظهار کرد: با فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و مصادف شدن این ایام با میلاد دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س) مسابقه طراحی پوستر با عنوان (فجر فاطمی) ویژه همکاران معاون پرورشی، مربیان تربیتی ، مشاوران، برگزار می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی در ادامه بیان کرد: هرساله برای میثاق با آرمان های امام راحل ، دستاوردهای انقلاب و یادآوری آن دوران مراسم هایی با اشکال گوناگون در حوزه و سازمان های مختلف برگزار می شود. برگزاری این مراسم در هر سازمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که دهه فجر شناسنامه جمهوری اسلامی محسوب می شود اما شور و شوق دانش آموزان برای برگزاری این ایام در مدارس با هیچ نهاد و سازمانی قابل قیاس نیست.

وی افزود: بدون شک برگزاری برنامه های دهه فجر در مدارس کشور از اهمیت بالاتری برخوردار است زیرا دانش آموزان آینده سازان کشور وسازندگان نسل بعدی محسوب شده و باید با کارکرد و عملکرد نوجوانان و جوانان آن دوران آشنا شده و یاد بگیرند تا این راه استمرار داشته باشد.

فرهمند نسب در پایان گفت: امسال در دهه فجر به دلیل وجود کرونا، مسابقه طراحی پوستر با موضوع : دهه فجر، ولادت حضرت زهرا ، مکتب سردار قاسم سلیمانی برگزار می شود که مهلت ارسال اثار تا ۱۵ بهمن ماه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار