حدادی مدیر آموزش وپرورش منطقه ۱در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه یادگار امام (ره) :

نهضت امام خمینی (ره ) برگرفته از اندیشه های مذهبی به ویژه حادثه عاشورا است

تهران(پانا)- ساداتی فرماندار شمیرانات در مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدرسه یادگار امام (ره) ازانقلاب اسلامی با عنوان انقلابی مردمی با اثر بخشی جهانی یاد کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نهضت امام خمینی (ره ) برگرفته از اندیشه های مذهبی به ویژه حادثه عاشورا است
امروز 12 بهمن ماه 1399 همزمان با سراسر کشور در نخستین روز از ایام دهه فجر؛ مراسم نواختن زنگ نمادین انقلاب اسلامی به مناسبت لحظه ی ورود تاریخی و سرنوشت ساز حضرت امام خمینی (ره) در هنرستان یادگار امام (ره) آموزش و پرورش منطقه1 برگزار شد.
این آیین با حضور با حضور ساداتی فرماندار شمیرانات، حدادی مدیر آموزش و پرورش منطقه1، گرشاسپی فرمانده بسیج ناحیه جماران ، سید مومن معاون پرورشی و تربیت بدنی، زهرا سیف مدیر سازمان دانش آموزی و کانون رضوان، جمعی از فرهنگیان، نمایندگان دانش آموزان از جمله مانی اسدی و بسیجیان منطقه با تعداد محدودی شرکت کننده و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
هر سال 12 بهمن‌، همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، ساعت 9 و 33 دقیقه صبح، زنگ مدارس، سوت قطارها، کشتی‌ها به صدا درمی‌آید و زنگ انقلاب در سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود.
در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درمدارس مختلف منطقه 1 این آیین‌ها با شعار محوری انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار برگزار خواهد شد.
این برنامه‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا با اولویت فضای مجازی و با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌های مختلف گروهی اجرا خواهند شد.
ساداتی فرماندار شمیرانات ضمن تبریک ایام گرامی داشت دهه ی مبارک فجر و یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره) انقلاب اسلامی را حادثه ای شگرف و ویژه توصیف کرد و افزود: انقلاب اسلامی انقلابی مردمی با اثر بخشی جهانی است.
ابوالقاسم حدادی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 1 نیز با تبریک روزهای پرخاطره و غرور آفرین دهه فجر، نهضت امام خمینی (ره ) را نهضتی برگرفته از اندیشه های مذهبی به ویژه حادثه عاشورا دانست و یاد و خاطره ی همه شهدا مخصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای فرهنگی را گرامی داشت.
در این مراسم پس از اجرای زیبای گارد پرچم و حاملان قرآن کریم توسط دانش آموزان پیشتاز مدرسه یادگار امام (ره) به مدیریت علی بخشی، زنگ انقلاب اسلامی در لحظه تاریخی ورود امام راحل(ره) به صدا درآمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار