در افتتاحیه نهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب؛

حاجی میرزایی: توانمندی‌های دانش‌آموزان از سوی تشکل‌های دانش‌آموزی پیگیری می‌شود

انقلاب در جمهوری اسلامی به یکباره دانش‌آموزان را از پشت نیمکت مدارس به صحنه گردان جامعه تبدیل کرد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش خبر داد توانمندی‌های امروز دانش‌آموزان و تاثیرگذاری آن‌ها در جامعه از  سوی تشکل‌های دانش‌آموزی به ویژه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان  به خوبی پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی: توانمندی‌های دانش‌آموزان از سوی تشکل‌های دانش‌آموزی پیگیری می‌شود

محسن حاجی میرزایی در افتتاحیه نهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب با بیان اینکه انسان در میان موجودات از حیث توانایی بالقوه از ناتوان ترین موجودات است که باید در طی دوران برای زندگی بهتر به کسب مهارت بپردازد اظهار کرد: در واقع مسئولیت آموزش و پرورش همین یاد دادن مهارت‌ها به دانش‌آموزان است تا جامعه به توسعه برسد، چراکه جامعه ای توسعه یافته است که بتواند در شرایط مختلف مقاومت کند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: افزایش توانایی‌ها برای جامعه اهمیت بسیاری دارد و نظام تعلیم و تربیت می‌خواهد این مهارت‌ها در افراد را افزایش دهد.

حاجی میرزایی خاطر نشان کرد: انقلاب در جمهوری اسلامی به یکباره دانش‌آموزان را از پشت نیمکت مدارس به صحنه گردان جامعه تبدیل کرد، البته دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف قابل توجه است اما نسل را با حیطه‌هایی آشنا کرد که به بالندگی نسل نو منجر شد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان می‌توانند در تاریخ هر کشور تاریخ ساز باشند، یاد آور شد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم بیش از ۴۰ بار به واژه جوانان تاکید کردند که این موضوع نشان دهنده تاثیر آنها در آینده و توسعه کشور است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: دانش‌آموزان با توجه به ویژگی‌های آینده سازی و اهتمام به این توانایی‌ها می‌توانند نقش آفرینان موثری در کشور باشند.

حاجی میرزایی عنوان کرد: توانمندی‌های امروز دانش‌آموزان و تاثیرگذاری آنها در جامعه از سوی تشکل‌های دانش‌آموزی به ویژه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به خوبی پیگیری می‌شود و من در جریان فعالیت‌ها هستم و نقش خوبی در حوزه ایفا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: راه میان رو راهی است که تشکل‌های دانش‌آموزی برای افزایش مهارت‌ها و نقش دانش‌آموزان در جامعه ایجاد کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار