مدیر منطقه۹ در مراسم زنگ انقلاب گفت:

انقلاب اسلامی با رهبری شجاعانه و عالمانه حضرت امام(ره) الگوی امت های مستضعف جهان است

تهران (پانا) - علی اکبر محسنی نسب مدیر منطقه9 با اشاره به اهمیت و جایگاه والای انقلاب اسلامی ایران و نقش تاریخ‌ساز آن در عصر حاضر، این انقلاب را الگو و مایه دلگرمی و امید امت‌های مستضعف جهان خواند که با رهبری شجاعانه و عالمانه امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و هم‌ اکنون نیز به‌رغم همه سنگ‌اندازی‌های استکبار جهانی و معاندان، مقتدرانه با هدایت رهبر فرزانه انقلاب و تاییدات الهی به راه خود ادامه می‌دهد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی با رهبری شجاعانه و عالمانه حضرت امام(ره) الگوی امت های مستضعف جهان است

مدیر منطقه9 در مراسم زنگ انقلاب که صبح یکشنبه 99/11/12 با حضور جمعی از اعضاء شورای معاونین، کارشناس مسئول فرهنگی هنری، کارشناسان قرآن، فرهنگی و هنری، و مسئول سازمان دانش آموزی که در مدرسه دخترانه قلم چی و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و همزمان در بستر شبکه شاد برگزار شد، با تأکید بر لزوم پاسداشت یاد شهدا، جانبازان و سایر مبارزان انقلاب اسلامی اظهار داشت: برنامه‌های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب باید به نحوی باشد که مشارکت دانش آموزان را هر چه بیشتر دربرگرفته و شور و نشاط اجتماعی را به‌ویژه در میان دانش آموزان نسل سوم و چهارم انقلاب فراهم سازد.

محسنی نسب با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم امت از ریشه خود جدا شود، گفت: اهمیت دادن و گرامیداشت دهه فجر رمز نجات ماست و نباید به بوته فراموشی سپرده شود.

وی زنده نگه داشتن ایام الله دهه مبارک فجر را عاملی برای عقب راندن دشمن و زنده نگه داشتن سنن الهی است و اظهار داشت: توجه به دهه فجر نوعی تجدید قوا برای نیروهای اصیل انقلاب است و در واقع گرامیداشت این دهه شکر نعمت بزرگترین معجزه الهی است و دهه فجر نشان دهنده شخصیت امام راحل(ره) است که نباید به فراموشی سپرده شود.

مدیر منطقه9 یادآور شد: نباید ارتباط امت با آن مرد جلیل‌القدر آهسته آهسته ضعیف شده و به فراموشی سپرده شود که اگر این ارتباط سست شده و به فراموشی سپرده شود، قطعاً خسارت بزرگی خواهیم دید.

محسنی نسب خاطرنشان ساخت: باید این اصل و اساس روز به روز تقویت و حفظ شود و خدا نکند این انقلاب از ریشه اش که امام راحل(ره) هستند، جدا شود که آن موقع مثل درختی است که ریشه آن قطع شده باشد.

ایشان قاطعیت، شجاعت، اخلاص، فداکاری و حب ولایت را از ویژگی‌های بارز بنیانگذار کبیر انقلاب دانست و گفت: همه ما علی‌الخصوص علما و طلاب باید بیشتر توجه کنند، عمدتاً عظمت و شخصیت کم‌نظیر امام راحل(ره) به ارتباط وی با خدا و تهذیب و اخلاص ایشان برمی‌گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار