معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان: 

بازگشت عزت و اعتماد ملی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران بود 

زاهدان (پانا) - معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت انقلاب اسلامی ایران دستاوردها و ثمرات فراوانی برای ملت ایران به همراه داشت که مهمترین آن بازگشت عزت و اعتماد ملی بود. 

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت عزت و اعتماد ملی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران بود 

ابوذر کوثری در مراسم محوری گلبانگ انقلاب که در کانون شهید مسلم کیخا زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب‌های متعددی در کشورهای مختلف جهان روی داد که هر کدام دلایل و عوامل خاص خود را داشت اما انقلاب اسلامی یک تفاوت اساسی با دیگر انقلاب‌ها داشت.
وی ادامه داد: تفاوت اساسی انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها در شکل گیری آن بر پایه ارزش‌های دینی بود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: نادیده گرفته شدن ارزش‌های دینی یکی از عوامل نارضایتی ملت ایران قبل از انقلاب اسلامی بود، به همین دلیل مردم ایران نسبت به چنین انقلابی تمایل و اقبال نشان دادند.
کوثری تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی در حوزه توسعه نگاه مسئولان به بیرون از کشور بود که این موضوع موجب خدشه‌دار شدن عزت و اعتماد ملی شده بود اما انقلاب اسلامی با رویکرد درون‌گرا و استقلال مجدد عزت و اعتماد ملی را به این ملت بازگرداند.
وی احیای ارزش‌های مذهبی و ملی را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مردم ایران برای رسیدن به این ارزش‌ها هزینه‌های سنگینی پرداخت کردند که اولین هزینه ۸ سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود.
کوثری ادامه داد: تحریم‌های اقتصادی نیز از دیگر هزینه‌هایی است که ملت ایران از بدو انقلاب اسلامی تا کنون برای حفظ ارزش‌های ملی و مذهبی و استقلال و آزادی پرداخت کرده‌اند.
وی در بخش دیگری به نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شعارنویسی، توزیع عکس، اعلامیه و تبدیل کلاس‌های درس به سنگر مبارزه از جمله اقدامات دانش آموزان برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.
کوثری تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این قشر از جامعه با تشکیل بسیج مدارس همیشه گوش به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی بودند و بخش عمده‌ای از رزمندگان در جبهه های جنگ را تشکیل می‌دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار