برگزاری مسابقه مجازی «آبروداری، هنر است» در منطقه 14

تهران (پانا) - مدیر فرهنگی هنری منطقه 14، رقابت در ساخت تولید محتوا با عنوان «آبروداری، هنر است» را در راستای ارتقاء و گسترش مفاهیم و ارزشهای اخلاقی در جامعه برشمرد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه مجازی «آبروداری، هنر است» در منطقه 14

مرضیه خسروی بروجنی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 14 و رییس فرهنگسرای اخلاق در گفت و گو با پانا گفت: رقابت تولید محتوا در فضای مجازی با عنوان «آبروداری، هنر است»در راستای ارتقاء و گسترش مفاهیم و ارزشهای اخلاقی در جامعه است.

وی گفت: این مسابقه در دو بخش آزاد و بخش کانونهای فرهنگی هنری در قالب های استوری موشن، عکس نوشته و کلیپ برگزار می شود.
همچنین افزود: توصیه های اهل بیت (علیهم السلام) مبنی بر ضرورت حفظ آبروی دیگران، هشدارهای ریختن آبروی دیگران، عیب پوشانی، ضرورت رازداری و همچنین عوامل آبرومندی مثل بخشش و پرهیز از بخل، پرهیز از جدال و دعوا، درخواست نکردن از دیگران، عوامل افشای راز مثل پرحرفی، عقده حقارت، دوستی ها و رفاقت ها، احساساتی شدن و عصبانیت را از جمله موضوعاتی عنوان کرد که می توان در تولید محتوای مجازی از آنها بهره جست.
رییس فرهنگسرای اخلاق، خلاقیت در تولید آثار، انتقال مفهوم و کیفیت تولید را از جمله شاخصه های ارزیابی مسابقه برشمرد که توسط هیئت داوران مسابقه، رضا مهدی‌ زاده طاهری، استاد دانشگاه و علیرضا احدی، مدرس و کارشناس تولید محتوای فضای مجازی و نماینده دبیرخانه مسابقه ارزیابی می شوند.

وی ادامه داد: در هر بخش(کانونی و آزاد)، در هر سه قالب تولید، سه نفر برتر براساس نظر هیئت داوران انتخاب و طی آیینی با رعایت پروتکل های بهداشتی که در آستانه میلاد امیرمومنان حضرت علی(ع) در فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود به نفرات اول تا سوم هدیه نقدی تا سه میلیون ریال به همراه لوح تقدیر اهدا می شود.

وی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت اداره کل حراست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مرکز مشارکتهای این سازمان در اجرای برنامه گفت: علاقمندان تا 30 بهمن ماه فرصت دارند تولیدات مجازی خود در قالبهای مسابقه را تهیه و از طریق شماره 09216545784 به دبیرخانه مسابقه در فرهنگسرای اخلاق ارسال کنند.

*ساره شادمهر، خبرنگار دانش آموز منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار