امام جمعه اسلامشهر مطرح کرد:

حوزه و دانشگاه دو بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی

اسلامشهر (پانا) - بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در مباحث تحقیقاتی و عملیاتیِ دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در رفع مشکلات و مسائل شهرستان موثر است.

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
حوزه و دانشگاه  دو بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهرحامد زارعی رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در اولین دیدار خود با مسئولین شهرستان با حضور در دفاتر امام جمعه و فرماندار، با حجت الاسلام نوروزی امام جمعه و مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر دیدار و گفتگو کرد.

زارعی در این دیدارها، با تاکید بر نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه، از نقش دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا سخن گفت و با اشاره به پتانسیل بالا و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، از تعامل و همکاری ادارات شهرستان اسلامشهر با دانشگاه در هم‌افزایی علمی، فرهنگی و صنعتی شهرستان استقبال کرد.

حجت الاسلام نوروزی امام جمعه شهرستان اسلامشهر در این نشست صمیمی، ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این شهرستان، خواستار ادامه وحدت رویه دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر شد.

او حوزه و دانشگاه را دو بازوی قدرتمند انقلاب دانست و بر برقراری ارتباط هرچه بیشتر این دو حوزه مهم و کابردی، وهمچنین ارتباط موثر و کارآمد متخصصان دانشگاهی با مسئولین در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و توسعه اسلامشهر تاکید کرد.

مسعود مرسلپور فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز در دیدار با رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر،ارتباط اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی با بخش‌های مختلف اجتماعی و صنعتی شهرستان را نقطه عطف روابط دانشگاه آزاد اسلامی با شهرستان اسلامشهر برشمرد.

فرماندار اسلامشهر ضمن ابراز خرسندی از وجود بدنه علمی و تخصصی قوی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در مباحث تحقیقاتی و عملیاتیِ این واحد دانشگاهی را در رفع مشکلات و مسائل شهرستان الزامی دانست .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار