بهره‌برداری از 100 پروژه علوم پزشکی با اعتبار 1500 میلیارد تومانی در آذربایجان

تبریز(پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز عنوان کرد نزدیک به 100 پروژه با اعتبار بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و بیش از یک هزار تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی استان افزوده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از 100 پروژه علوم پزشکی با اعتبار 1500 میلیارد تومانی در آذربایجان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، محمدحسین صومی امروز در در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تبریز با قدردانی از حمایت‌های استاندار آذربایجان شرقی در زمینه مدیریت کرونا در استان، اظهار کرد: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی در بین مدیران استان وجود دارد و امیدواریم نتیجه این تعامل‌های مثبت به پایان بیماری کرونا در استان منجر شود.

وی با اشاره به بخشی از موفقیت‌های کسب شده دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سطح ملی، گفت: نزدیک به 100 پروژه با اعتبار بالغ بر یک هزار و 500 میلیارد تومان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و بیش از یک هزار تخت به مجموع تخت‌های بیمارستانی استان افزوده خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی که بدون اعلام قبلی در این جلسه شرکت کرده بود، با اهدای لوح سپاس از رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همه مدیران و کارکنان بخش بهداشت و درمان استان و مدافعان سلامت قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار