مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

آگاهی و افزایش اطلاعات لازمه مطالبه‌گری دانش آموزان در مجلس دانش آموزی است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت شرط اصلی و لازمه مطالبه‌گری داشتن آگاهی و اطلاعات لازم درباره موضوعات و مسائل جامعه دانش آموزی است.

کد مطلب: ۱۱۵۸۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آگاهی و افزایش اطلاعات لازمه مطالبه‌گری دانش آموزان در مجلس دانش آموزی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی در نشست صمیمی با هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: دانش آموزان هم مانند دیگر اقشار جامعه دارای حقوق مخصوص به خود هستند و نمایندگان دانش آموزان در مجلس دانش آموزی باید به دنبال دفاع از حقوق دانش آموزان استان باشند.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان در مجلس دانش آموزی باید سعی کنند اطلاعات و داده‌های کافی را از مسئولان آموزش و پرورش در حوزه‌های مختلف دریافت کرده و با توجه به اقدامات انجام شده، با اولویت‌بندی مشکلات نسبت به درخواست دانش آموزان استان مطالبه‌گری کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت مجلس دانش آموزی بر تشکیل جلسات مجلس دانش آموزی در شهرستان‌ها نیز تاکید کرد و گفت: نمایندگان مجلس دانش آموزی مدافعان خوبی برای نظام جمهوری اسلامی و بازوان پرتوانی برای آموزش و پرورش هستند و در عین حال با بیان گزارش‌های علمی و دقیق در مجلس دانش آموزی کشور و همچنین جلسات استانی و شهرستانی به بیان دغدغه‌های جمعیت دانش آموزی و ارائه راهکارهای کاربردی بپردازند.
رخشانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در آموزش و پرورش استان با رویکرد شاخص محوری به دنبال ارتقای شاخص‌های استان هستیم تا در نهایت به هدف کلان خود در برنامه عملیاتی پنج ساله آموزش و پرورش استان است پیدا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار