آیین افتتاحیه مجلس دانش آموزی استان اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - همزمان با سراسر کشور آیین افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی اردبیل با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، مسئول سازمان دانش‌آموزی و نمایندگان مجلس دانش‌آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه مجلس دانش آموزی استان اردبیل برگزار شد

در این آیین که به صورت ویدئو کنفرانس در اداره کل آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد، احمدناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان طی سخنانی اظهار کرد: مجلس دانش آموزی از ارکان تربیت سیاسی و محلی برای آموزش فعالیت های اجتماعی و مشارکتی برای دانش آموزان است و نمایندگان منتخب دانش آموزان روزی در جامعه دارای مناسب سیاسی و اجتماعی خواهند بود.

او تصریح کرد: مجلس دانش آموزی یک نهاد مشورتی و تصمیم ساز بسیار موثر است که با پررنگ کردن افکار و اندیشه های دانش آموزان عزیزمان، می توان مجموع افکار جمع آوری شده و نظرات و پیشنهادات آنان را برای رفع مشکلات آموزش و پرورش راه گشا دانست.

مدیر کل و رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان در پایان پس از اعطای اعتبار نامه و حکم مشاوری خود به دانش آموزان محمدرضا شکاری از منطقه پارس آباد و نگین قاسمی از ناحیه یک اردبیل به عنوان نمایندگان این استان در مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، خواستار برگزاری جلسات مستمر با نمایندگان مجلس دانش آموزی استان شد.

آیین افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران با حضور مجازی ۱۵۰نفر از نمایندگان استانها، همزمان با سراسر کشور با حضور مدیر کل و رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی، مدیر سازمان دانش آموزی و نمایندگان مجلس دانش آموزی در سالن جلسه اداره کل آموزس و پرورش اردبیل برگزار شد.
برنامه افتتاحیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور به علت شیوع ویروس منحوس کرونا بصورت مجازی و ویدئو کنفرانس با حضور جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش و سایر مقامات وزارتی در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار