دیدار جمعی ازمربیان پیشتاز، نمایندگان مجلس و مجامع دانش آموزی با مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل

اردبیل (پانا) - به‌مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش دانش آموزی؛ جمعی ازمربیان پیشتاز، نمایندگان مجلس و مجامع دانش آموزی با مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار جمعی ازمربیان پیشتاز، نمایندگان مجلس و مجامع دانش آموزی با مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل

در این دیدار صمیمانه احمد ناصری، مدیر کل و رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان طی سخنانی اظهار کرد: تمرکز سازمان دانش آموزی ‌بر تربیت اجتماعی است که می‌توان به کمک آن مفاهیم بلندی که هر کدام با ساحت‌های تربیتی سند تحول بنیادین متصل است از جمله روحیه مسوولیت‌پذیری و مشارکت‌جویی و خدمت به ایران اسلامی را در میان دانش‌آموزان ترویج داد.

او با اشاره به ماموریت سازمان دانش آموزی در نظارت و ساماندهی سرویس مدارس، پوشاک و پایگاه تغذیه سالم در مدارس گفت: این ماموریت‌ها همان خلاهایی بوده که در آموزش و پرورش وجود داشته و با تشکیل سازمان و قوت بخشیدن به آن و تلاش آن در بالندگی و تحقق اهداف موجب شده تا امروز ماموریت‌هایی از جمله موارد مذکور نیز با توجه به غیردولتی بودن به سازمان دانش آموزی سپرده شد.

رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان گفت: مسوولیت مهمی بر دوش سازمان دانش‌آموزی است که با همت و تلاش همه جانبه مدیریت سازمان دانش‌آموزی استان این مسوولیت به نحوی شایسته انجام شده و نیاز به فعالیت و پیگیری دارد.

ناصری افزود: سازمان دانش آموزی با ظرفیت های مناسبی که دارد و فعالیت هایی که انجام می دهد؛ مهارتهای اجتماعی و روحیه گروهی دانش آموزان را افزایش می دهد.

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز ضمن تشکر و قدردانی از پشتیبانی‌های مدیر کل و رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی در خصوص ساماندهی لباس فرم دانش آموزی، بوفه های مدارس و خرید کاغذهای باطله مدارس و ادارات آموزش و پرورش، برگزاری دوره های ضمن خدمت ویژه مربیان پیشتاز، به روز رسانی فعالیتهای مربیان، تجلیل از مربیان فعال پیشتاز مناطق و نواحی و کسب رتبه های برتر سازمان دانش آموزی استان در اردوهای ملی و سایر برنامه های سازمان دانش آموزی گزارش مبسوطی ارایه کرد.

پرویز اصغری، مدیر سازمان دانش آموزی استان هم ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی از همکاری تنگاتنگ معاونت پرورشی و فرهنگی و سایر واحدهای آموزش و پرورش استان با این سازمان تشکر و قدردانی نموده و اظهار امیدواری کرد: با عنایت به وضعیت خاص در جامعه بنا داریم با تولید محتوای الکترونیکی ویژه مربیان و دانش آموزان در راستای تحقق اهداف سازمانی گامهای مفید و موثری برداریم.

اجرای دکلمه توسط نماینده استان در مجلس دانش آموزی و تجلیل از مدیر کل و رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی اردبیل؛ با اهدای گل از دیگر برنامه های این دیدار بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار