عیادت مسئولان آموزش و پرورش از معلم مدرسه کانکسی کنگرستان

تهران (پانا) - مدیر کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش از معلم مدرسه کانکسی روستای کنگرستان خوزستان که پس از سانحه سوختگی در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان بستری شده، عیادت کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
عیادت مسئولان آموزش و پرورش از معلم مدرسه کانکسی کنگرستان

به گزارش دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا سیفی، مدیر کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش در سفر به استان اصفهان از حسین رضایی میرقائد معلم مدرسه کانکسی روستای کنگرستان از توابع شهرستان سردشت دزفول خوزستان که دچار سانحه آتش سوزی و سوختگی شده بود، عیادت کرد.

سیفی پس از عیادت اظهار کرد: در عیادت از حسین رضایی متوجه شدم که روحیه او بسیار خوب است، علی رغم اینکه 90 درصد سوختگی ظاهری دارد اما روند درمانی وی به خوبی در حال انجام است و آمادگی خود را برای حضور دوباره در مدرسه پس از بهبودی اعلام کرد.

وی افزود: دیداری نیز با خانواده رضایی داشتم تا بدانند در این موقعیت آموزش و پرورش در کنار آنها است، ضمن اینکه اقدامات اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برای اسکان خانواده رضایی و پیگیری شرایط سلامتی و جسمانی وی بسیار خوب بوده و بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان نیز با تمام توان برای بهبود شرایط این معلم فداکار تلاش می کند.

مدیر کل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: هزینه های درمانی را آموزش و پرورش متقبل شده تا نگرانی از این بابت نداشته باشند، امیدوارم مراحل درمان حسین رضایی به خوبی طی شود و او را پس از طی کردن مراحل درمانی در مدرسه ببینیم. این معلم پس از مراحل درمانی و با توجه به اینکه از نیروهای پیمانی است برای بازگشت به کار هیچ مشکلی ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار