نیکبخت: ایام الله دهه فجر، زمانی برای تجلی جلوه های ایثار و مقاومت برای نسل جوان است

تهران(پانا)- ستاد برنامه ریزی سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر در منطقه ۱۷ با اعلام ۴۲ برنامه به مناسبت چهل و دومین سالگرد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت: ایام الله دهه فجر، زمانی برای تجلی جلوه های ایثار و مقاومت برای نسل جوان است

جلسه با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه، طاهره پورمحمود، معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه و سایر اعضای شورای معاونین و صغری عطاردی، کارشناس امور شاهد و ایثارگران‌منطقه برگزار شد.
در آغاز مهدی نیکبخت مدیر آموزش و پرورش، به این نکته اذعان داشتند که هرچند شرایط شیوع کرونا در کشور را داریم، اما با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توان از پتانسیل‌های فضای مجازی( شاد) برای انعکاس هرچه بیشتر فعالیت های ایام الله دهه فجر بهره‌مند شد.
نیکبخت در ادامه گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی( ره) و آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با چشم اندازهای انقلاب اسلامی ایران است. با توجه به تقارن ایام فاطمیه وسالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شاهد درخشش جلوه های ایثار و مقاومت پررنگ‌تر از سال‌های قبل خواهیم بود. انتظار می رود گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر نیز در فضای مجازی با برنامه های کیفی برگزار گردد.
پورمحمود در ادامه ی این جلسه۴۲ برنامه پیش بینی شده را تشریح کرد و گفت از جمله برنامه های شاخص در این دهه نواخته شدن زنگ انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، قرآنی و ورزشی در فضای مجازی، پویش سرباز ولایت، پویش راویان انقلاب، خاطره‌گویی خانواده‌های معزز شهدا ،تجلیل از خانواده‌های شهدا، گلباران مزار شهدا ،کاشت نهال به نیابت از شهدا می باشد که به زودی عناوین برنامه ها پس از تصویب نهایی به همراه روز شمار دهه مبارک منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار