دومین جلسه مدارس دولتی ابتدایی منطقه ۳ در دبستان شهید بهشتی

تهران (پانا) - حقی، معاون آموزش ابتدایی ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی ، شورای مدرسه را در زمینه ی مسایل آموزشی کلاس های اول و دوم دارای اختیارات لازم دانست تا بر اساس شرایط مدرسه تصمیم گرفته و عمل نماید.

کد مطلب: ۱۱۵۷۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دومین جلسه مدارس دولتی ابتدایی  منطقه ۳ در دبستان شهید بهشتی

.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 3، دومین جلسه مدارس دولتی ابتدایی در دبستان شهید بهشتی این منطقه برگزار شد .
در این جلسه ابتدا مدیران مدارس مسائل و سوالات خود را در زمینه های آموزشی و مشکلات مدرسه مطرح کردند.

سپس حقی، معاون آموزش ابتدایی ضمن تشکر از حضور و زحمات همه ی مدیران، عوامل اجرایی و آموزگاران، در ارتباط با نحوه ی آموزش حضوری مدارس (رفع اشکال پایه های اول و دوم ابتدایی ) و رعایت پروتکل های بهداشتی توضیح داد و اظهار داشت: شورای مدرسه در این زمینه اختیارات لازم را داشته و می تواند بر اساس شرایط مدرسه تصمیم گرفته و عمل نماید.

درادامه جلسه عراقی، کارشناس مسئول ابتدایی در ارتباط با طرح و برنامه های مقطع ابتدایی گفت: از مدیران درخواست می کنیم پاسخگویی به بخشنامه ها را در اولویت قرار داده و نامه شروع به کار همکاران خود را نیز به صورت اتوماسیونی به مقطع ارسال نمایند و در صورت امکان روزهای پنج شنبه و جمعه برای همکاران خود جلسه و یا فعالیتی را در نظر نگیرند.در ضمن هفته ی آینده برای مدیران دولتی جلسه ای آموزشی در شبکه ی شاد برگزار خواهد شد.

سپس مسن آبادی، کارشناس تکنولوژی در ارتباط با نحوه ی تکمیل دفترمدیریت کلاسی و همچنین تبیین عملکرد دبیرخانه ها و دفتر مدیریت کلاسی که در سال جدید تغییر کرده توضیح داد.
و در انتها به سوالات مدیران در زمینه های آموزشی و مسائل مربوط به مقطع ابتدایی پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار