همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی؛

افتتاح یادمان شهدای گمنام و چندین پروژه آموزشی و ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

سمنان (پانا) - رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود و چندین پروژه آموزشی و ورزشی در دانشکده های فنی و حرفه ای پسران سمنان و دختران شاهرود همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح یادمان شهدای گمنام و چندین پروژه آموزشی و ورزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان

رضا نقدی با اشاره به اهداف و اثرات اجرایی این یادمان گفت: احداث بنای یادمان شهدا در محوطه دانشکده، یادآور دلاوری ها، ایثار و گذشت جوانان این مرز و بوم در سال های ارزشمند دفاع مقدس برای دانشجویان، اساتید و کارمندان است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مجاهدت امام(ره)، جانفشانی علما، مردم، جوانان و به برکت خون شهدا بیمه شد، گفت: امروز دوران تثبیت و صدور پیام‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است و ما نیز بر سر سفره‌ای نشسته‌ایم که شهدا برای آن جانفشانی کردند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به گفتمان جهانی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی تبدیل به یک گفتمان جهانی شده و این به برکت خون شهدا است، زیرا شهدا تربیت‌ شده مکتب اسلام و ائمه اطهار(ع) بودند و در این راه نیز به درجات عالی رسیدند.

نقدی همچنین از بهره ‌برداری سالن ورزشی چند منظوره دانشکده فنی و حرفه ای پسران سمنان و چمن مصنوعی و سالن بدنسازی دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود در چهل و دومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: آنچه در کنار علم‌آموزی از اهمیت بالایی در دانشگاه‌ها برخوردار است، توجه به برنامه‌های فرهنگی و ورزشی است و این مهم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای همواره مورد توجه بوده است.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند «ورزش در جامعه‌ای که زیرساز نظام ارزشی آن اسلامی است، یک نردبان برای تکامل است»؛ لذا با تأسی از این جمله حکیمانه امیدواریم بتوانیم با توسعه ورزش با توجه به ارزش‌های اسلامی زمینه را برای رشد و تکامل جسمی و معنوی نوجوانان و جوانان و آحاد مردم میهن اسلامی مان فراهم آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار