بازدید بازرسان وزارت آموزش و پرورش و اداره کل شهر تهران، از فعالیتهای آموزشی و پرورشی مدارس منطقه ۱۵

تهران(پانا)- بازرسان وزارت آموزش و پرورش به همراه کارشناسان اداره کل با حضور در مدارس منطقه ۱۵، از روند آموزش و فعالیت های پرورشی در فضای مجازی و حضور همکاران و دانش آموزان در وضعیت های مختلف کرونایی بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید بازرسان وزارت آموزش و پرورش و اداره کل شهر تهران، از فعالیتهای آموزشی و پرورشی مدارس منطقه ۱۵

به گزارش اداره کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه15، بازرسان وزارت آموزش وپرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران، از فعالیت های آموزشی و پرورشی مدارس منطقه 15 بازدید کردند.

این گزارش حاکی از ان است در این بازدید، اکیپ بازرسی وزارت آموزش و پرورش به همراه کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، با حضور در مدارس سطح منطقه ١٥ از روند آموزش دانش آموزان در فضای مجازی و سامانه دانش آموزی شاد بازدید کردند و نیز اطلس یادگیری و نحوه حضور همکاران و دانش آموزان در مدرسه در وضعیت های مختلف کرونایی مورد بررسى قرار گرفت.

در ادامه از جمع بندی نتایج امتحانات و نیز نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس بازدید به عمل آمد.
بازرسان و کارشناسان همچنین با ورود به سامانه شاد بر نحوه آموزش معلمان و چگونگی حضور دانش آموزان نظارت کرده و نیز با تماس تلفنی با دانش آموزان و اولیاء میزان رضایت مندی آنها را از آموزش مجازی جویا شدند و میزان کمیت و کیفیت اجرایی شدن برنامه های وزارت آموزش و پرورش در شرایط کرونایی حاکم بر کشور را مورد ارزیابی قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار