مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ تهران:

تولید محتوا مهمترین فعالیت آموزشی روزهای کرونایی است

تهران ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 تهران، ابراز امیدواری کرد با رفع نقایص محتواهای تولیدی آموزش‌های مجازی، توفیقات روزافزونی در این زمینه بدست آید.

کد مطلب: ۱۱۵۷۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تولید محتوا مهمترین فعالیت آموزشی روزهای کرونایی است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش منطقه 5، یداله شهبازبیگی مدیر آموزش و پرورش منطقه 5 و محبوب شریعتی، معاون آموزش متوسطه منطقه5، در جلسه ای با حضور کارشناس گروه‌های آموزشی منطقه و سرگروه‌های آموزشی متوسطه اول و دوم، مسائل این حوزه را بررسی کردند.

ابتدا محبوب شریعتی، معاون آموزش متوسطه منطقه، ضمن تشکر از سرگروه‌های آموزشی به بیان دستاوردهای منطقه در سال تحصیلی گذشته پرداخت. از جمله به افزایش رتبه کشوری منطقه اشاره کرد و این دستاوردها را مرهون تلاش‌های بی‌وقفه همکاران دانست و همچنین سرگروه‌های آموزشی را معرفی کرد.

سپس یداله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه، ضمن ابراز خرسندی از توفیقاتی که منطقه در سطح آموزش کسب کرده، درخواست کرد که همکاران فعالیت‌های خود را به نحو مطلوب به تصویر بکشند تا بتوانند به خوبی این توفیقات و دستاوردهای حاصله از آن را ارائه دهند.

وی همچنین گفت: همکاران حتما مشکلات خود را در خصوص انجام وظایف محوله از جمله: تولید محتوای آموزشی، نظارت بالینی و همچنین آسیب‌هایی که در اجرای این فرایند ایجاد می شود را مطرح کنند تا در حد امکان بتوان به رفع موانع پرداخت.

در ادامه کارشناس گروه‌های آموزشی منطقه، ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای همکاران، به شرح فعالیت های گروه‌های آموزشی از جمله: برگزاری وبینارهای آموزشی، نظارت بالینی و بررسی شکایات مدارس اشاره کرد. همچنین سرگروه‌های آموزشی نکاتی را بیان کرده و راهکارهای پیشنهادی خود را مطرح کردند.

در پایان شهبازبیگی، با آرزوی توفیقات بیشتر برای همکاران بر لزوم همکاری و همدلی همگانی برای گذر از بحران کرونا تاکید کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار