برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر در ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک(پانا)- جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با حضور مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سالن جلسات شهید درهم پور این مدیریت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر در ناحیه یک بهارستان

در این جلسه مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با بیان اینکه در شرایطی قرار گرفته‌ایم که دشمنان خارجی و داخلی در تلاش هستند که امید مردم را نسبت به آینده از بین ببرند و در ذهن آنان، آینده ایران اسلامی را مخدوش سازند، اظهار کرد: هدف دشمنان از ایجاد یأس و ناامیدی نسبت به نظام اسلامی، بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به انقلاب اسلامی است و در این هنگام فعالیت با برنامه ما محور اصلی است.

در ادامه قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی گفت: فعالیت‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی بر اصل سلامت‌محوری و رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا استوار شده‌است.

قره‌باقری ادامه داد: بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی، امیدآفرینی، وحدت و همبستگی ملی، خودباوری و اعتماد به نفس مهمترین محورهای تبلیغی کارگروه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است.

قره‌باقری ضمن ارائه برنامه‌ها در رابطه با نحوه اجرای مصوبات این جلسه با اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر این مدیریت به گفت‌و‌گو پرداختند و خط مشی‌ها و برنامه‌های اجرایی را تنظیم نموده و گفت: در حداقل زمان ممکن برنامه‌ها به مدارس ابلاغ خواهند شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار